Aplicació del jolly phonics i el spelling a la L2 i la possible aplicació del spelling a la L1
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Aplicació del jolly phonics i el spelling a la L2 i la possible aplicació del spelling a la L1Autoria
Tutor/Supervisor
González Darder, Francisco JavierTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015-06-18Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest treball tracte de buscar solucions a dos problemes que arrossega el nostre sistema educatiu al llarg del temps i que jo com alumne he patit en primera persona. Per una banda es tracta el tema de la llengua ... [+]
En aquest treball tracte de buscar solucions a dos problemes que arrossega el nostre sistema educatiu al llarg del temps i que jo com alumne he patit en primera persona. Per una banda es tracta el tema de la llengua estrangera (L2) al nostre país, la metodologia emprada fins al moment no ha donat resultats satisfactoris, per això veig necessari un canvi, una innovació en les actuals metodologies de ensenyament del angles i a més que millor que orientar la metodologia per a seguir els passos de la anglosaxona. Al llarg del treball coneixerem la metodologia emprada al sistema britànic (Jolly Phonics), veurem que és de fàcil aplicació i aportaria uns grans beneficis a l’ensenyament de la L2.
Per altra banda, un altre dels problemes a la nostra educació són les faltes d’ortografia que tenen els alumnes, perquè aquest fet no és sols un problema per al sistema educatiu, si no que també afectarà als alumnes en la seua vida quotidiana. Fins ara el mètode més utilitzat en la nostra educació és el de aprendre les normes ortogràfiques, encara que com veurem és una tasca complicada tant per al alumne com per la mestre. Per aquesta raó i relacionat amb una eina que ens aporta el “Jolly Phonics” com és el “spelling”, aconseguiríem que els alumnes aprengueren a escriure les paraules de manera correcta per memòria visual des d’un principi i no haver de rectificar després un vici ja adquirit. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess