Avaluació d’un projecte d’educació emocional des d’un punt de vista inclusiu i d’atenció a la diversitat
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Avaluació d’un projecte d’educació emocional des d’un punt de vista inclusiu i d’atenció a la diversitatAutoría
Tutor/Supervisor
Cardona Pla, RamónFecha de publicación
2015-07-09Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball tracte d’avaluar un projecte que es va dur a terme en el col·legi públic de Betxí en el curs 2013/2014. En el projecte es va treballar la intel·ligència emocional la qual es va vincular amb natura, ... [+]
En aquest treball tracte d’avaluar un projecte que es va dur a terme en el col·legi públic de Betxí en el curs 2013/2014. En el projecte es va treballar la intel·ligència emocional la qual es va vincular amb natura, un projecte a la carta en el qual va participar molta gent de l’entorn: familiars, una associació cívica, l’ajuntament, mestres, alumnat...
Per realitzar aquest treball he utilitzat qüestionaris i entrevistes personals amb els diferents agents implicats en el projecte com poden ser xiquets i xiquetes, llauradors, ajuntament...
El projecte que gira en torn a la intel·ligència emocional he valorat que atén a la diversitat des de l’educació inclusiva, recolzant-me en l’opinió d’experts de tots els àmbits. Tot el treball es basa en una valoració qualitativa amb tota la informació extreta de les entrevistes i qüestionaris. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess