Mostrar el registro sencillo del ítem
Són compatibles la mitologia amb la tecnologia?
dc.contributor | Ramiro Roca, Enric | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | Gracia Monferrer, Victor | |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T11:19:56Z | |
dc.date.available | 2015-10-20T11:19:56Z | |
dc.date.issued | 2015-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/136325 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’aplicació de les TIC a les Ciències Socials pot ser una forma innovadora d’ensenyar afers relacionats amb la societat, en aquest cas la mitologia pròpia de Castelló de la Plana. Aquesta es una manera adequada d’introduir la història a l’alumnat més petit, ja que els elements fantàstics i sobrenaturals serveixen per a captar la seva atenció i gaudir aprenent. L’ús de les noves tecnologies no està generalitzat per totes les escoles, ja que hi han unes barreres a nivell econòmic de l’escola i per la predisposició del personal docent per a saber fer un ús correcte d’aquests. Aquests recursos d’última generació han de servir per a captar l’atenció de l’alumnat, però no vol dir que s’utilitzen amb la metodologia que s’ha emprat tradicionalment, sinó que s’han d’aplicar junt amb metodologies innovadores en que l’alumnat puga dirigir-se per ell mateix a la solució amb un docent que els guia. L’autonomia de l’alumnat obri les portes a un pensament propi, totalment diferent al que es pot apreciar en la majoria de les escoles. En la proposta didàctica que es mostra posteriorment s’intenta fomentar el treball individual i a la vegada el treball en equip, per a que cada volta el personal docent tinga menys rellevància i que l’alumnat siga el protagonista del seu aprenentatge. S’utilitzen diferents recursos digitals en línia com es la webquest o el kahoot que poden ser una forma innovadora d’aplicar aquesta metodologia al món digital i de la xarxa. | ca_CA |
dc.format.extent | 31 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | Mitologia | ca_CA |
dc.subject | Tetodologies innovadores | ca_CA |
dc.subject | Autonomia | ca_CA |
dc.title | Són compatibles la mitologia amb la tecnologia? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840