Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorNavarro Ferrando, Ignasi
dc.contributor.authorO'Connor Sanz, Patricia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2015-09-28T09:47:50Z
dc.date.available2015-09-28T09:47:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/134345
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractEven though non-verbal communication is the most common way of communication used between human beings, people are not aware of its everyday use nor its benefits. It is known that the use of non-verbal cues in classroom contexts will have a positive effect too. The aim of this project was to demonstrate the influence of non-verbal communication in those specific situations, in teaching-learning processes. The methodologies used were a case study and classroom observation. The tools utilized were two questionnaires and observation of teachers and students during their lessons. The results clearly showed that the proper use of non-verbal cues by teachers will have a positive effect on professors and their pupils.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectComunicación no verbalca_CA
dc.subjectLenguaje corporalca_CA
dc.subjectEnseñanzaca_CA
dc.subject.lcshNonverbal communicationca_CA
dc.subject.lcshBody languageca_CA
dc.subject.lcshTeachingca_CA
dc.subject.otherComunicació no verbalca_CA
dc.subject.otherLlenguatge corporalca_CA
dc.subject.otherEnsenyamentca_CA
dc.titleA study on the use of nonverbal communication in classroom contextsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element