Pla de Comunicació Integral : El Diamant Negre
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Pla de Comunicació Integral : El Diamant NegreTutor/Supervisor
Benlloch Osuna, María TeresaTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2015Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest treball es plasma l’elaboració d’un pla de comunicació integral per a
l’empresa El Diamant Negre. En primer lloc, hem concedit molta importància a
la investigació, que ha estat elaborada de forma detallada ... [+]
En aquest treball es plasma l’elaboració d’un pla de comunicació integral per a
l’empresa El Diamant Negre. En primer lloc, hem concedit molta importància a
la investigació, que ha estat elaborada de forma detallada i minuciosa, basada
en la cerca d’informació, l’ús de material bibliogràfic i reunions periòdiques amb
el client.
El començament del treball s’inicia amb un diagnòstic general de l’empresa i
l’establiment de la identitat corporativa, aquesta tasca ens portarà a la creació
de la filosofia i la identitat corporativa per tal d’establir els objectius que volem
aconseguir i com els aconseguirem mitjançant un plantejament de la estratègia
acompanyada per les seues respectives accions.
Una volta tinguem tota aquesta informació, sols quedarà fer un pressupost del
pla de comunicació junt a un cronograma d’execució de totes les accions de la
forma mes lògica possible.
El Diamant Negre es una empresa de nova creació que ha produït tòfona negra
però no ha seguit una estratègia per tal de traure rendibilitat a les vendes. El
propietari es planteja la possibilitat de començar el seu negoci amb un
plantejament lògic que li aporte rendibilitat i decideix realitzar un pla de
comunicació per tal de traure benefici de la producció de manera efectiva. Fins
al moment, de la producció extreta, una part, va ser regalada als familiars i
amics mes propers, i altra part s’havia llençat a perdre per no tenir un
seguiment del treball en el camp i tampoc un plantejament per a llençar-la al
mercat.
Per tant, la comunicació de l’empresa com a tal era nul·la. Front a aquesta
situació, decidim proposar la missió d’oferir una oferta de tòfona negra i
derivats mitjançant la venda directa i la on line en tot el territori nacional.
Presentant un producte ecològic i de bona qualitat alhora que es contribueix al
foment de la cultura tofonera entre els públics. Amb l’objectiu d’aspirar a
convertir-se en una empresa líder en el sector de la tubericultura. [-]
This work is reflected preparing a comprehensive communication plan for the
company El Diamant Negre. First, we have given great importance to the
research, which has been developed in detail and painstaking search ... [+]
This work is reflected preparing a comprehensive communication plan for the
company El Diamant Negre. First, we have given great importance to the
research, which has been developed in detail and painstaking search for
information based on the use of library materials and regular meetings with the
client.
The beginning of the work begins with a general diagnosis of the company and
the establishment of corporate identity, this work will lead to the creation of the
philosophy and corporate identity to establish the goals you want to achieve and
how achieved by the approach of the strategy accompanied by their respective
actions.
Once we have this information, will only make an estimate of the
communication plan together with a schedule for implementing all actions in the
most logical possible.
El Diamant Negre is a new company that has produced black truffle but has
followed a strategy to draw profit from sales. The owner raises the possibility of
starting your business with a logical approach that contributes returns and
decides to make a communication plan in order to draw benefit from the
production effectively. So far, production extracted, a part was given to family
members and close friends, and the other part was not having thrown to lose
track of work in the field, nor an approach to throw it away market.
Therefore, the communication of the company as such was null. Address this
situation, we decided to propose the mission to offer a range of black truffle and
derivatives through direct sales and online throughout the national
territory. Presenting an organic product and good quality while contributing to
the promotion of culture among the public truffle. Aiming to aspire to become a
leading company in the field of truffle. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Publicitat i Relacions Públiques | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas | Bachelor's Degree in Advertising and Public Relations | El Diamante negro (firma) | Comunicación integral | Identidad visual | Estrategia de marca | Corporate image | Branding (Marketing) | Comunicació | Imatge corporativa | Construcció de marca (Màrqueting)
Descripció
Treball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs: 2014/2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess