La PDI a l’aula de primària
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
La PDI a l’aula de primàriaAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Melchor Borja, CarmenTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2015Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Principalment, amb la realització d’aquest treball, la intenció ha sigut estudiar com les
noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) milloren el rendiment
acadèmic dins de l’aula de primària. ... [+]
Principalment, amb la realització d’aquest treball, la intenció ha sigut estudiar com les
noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) milloren el rendiment
acadèmic dins de l’aula de primària. Concretant, em centraré en la didàctica de les
matemàtiques. S’entén com a didàctica la ciència que estudia el treball docent i discent
congruent amb els mètodes d’ensenyament-aprenentatge i té com a finalitat la
instrucció.
Després d’investigar al voltant de les principals dificultats, es evident que la motivació
de l’alumnat, sumat a la metodologia tradicional per part dels docents, és un dels
factors que influeix en el fracàs escolar en matemàtiques. Per tant, l’objectiu principal
del treball es garantir una metodologia innovadora, per a poder fer front al fracàs
escolar, i així, aconseguir evitar les carències que ens trobem hui en dia a l’aula de
primària . Aquesta metodologia es basa en la utilització de la pissarra digital interactiva
(PDI).
Aquest treball es basa en la millora d’una unitat didàctica, en aquest cas de
matemàtiques, utilitzant una metodologia innovadora, amb el fi d’augmentar l’interès i
participació de l’alumnat. D’aquesta manera utilitzaré recursos didàctics com la
pissarra digital, aprenentatges cooperatius, democràtics o per tasques. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess