Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGil Gómez, Jesús
dc.contributor.authorMuñoz Rubio, Andrea
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-24T07:39:57Z
dc.date.available2015-09-24T07:39:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/134085
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2014/2015ca_CA
dc.description.abstractAquest estudi té com a objectius recuperar els jocs tradicionals de la població d’Onda i crear hàbits nous de joc en els més menuts aplicant la metodologia de l’Aprenentatge-Servei. Amb aquesta proposta es pretén un aprenentatge al mateix temps que s’ofereix un benefici social a la comunitat. En el programa d’intervenció han participat els nens i nenes de la classe de cinc anys del Col·legi Verge del Carmen d’Onda junt amb les seves famílies. Durant el desenvolupament del programa, les famílies han sigut entrevistades pels nens i nenes per conèixer els jocs amb els que passaven el seu temps lliure. Posteriorment, l’alumnat ha posat en pràctica aquests jocs, en els quals s’ha considerat necessari realitzar algunes adaptacions a l’edat dels participants. Es destacable la gran implicació de tots els membres que han participat al llarg de tot el procés. El resultat obtingut ha sigut l’aprenentatge de l’alumnat i la recuperació de jocs tradicionals del poble d’Onda, tots aquests s’han recopilat en un llibre anomenat: “Aprenem jugant als jocs tradicionals”. Aquest llibre s’ha difós pels diferents centres educatius del poble per a posar a l’abast de tots aquesta eina educativa. Aquest treball ha servit per recuperar part de la cultura d’Onda i reconèixer així el valor cultural que tenen els jocs dins d’una societat.ca_CA
dc.description.abstractThe objectives of this study are to rediscover the traditional games played in Onda and to create new playing habits between the youngest kids. In order to do it, we will use the ServiceLearning methodology. This proposal expects to make our students learn at the same time that it offers a social benefit. The participants of the intervention programme were five year old kids of the Verge del Carmen School with the help of their families. The families were interviewed by the children to know the games they used to play and then, the participants test them. When playing these games, they consider that some adaptations were required depending on the age of the players. The obtained results are, on one hand, the final product (a book that contains all the games proposed by the participants) and, on the other hand, our students’ learning process. This study helps to remember some cultural aspects of our city, Onda, and to recognise the cultural value of traditional games. Finally, the book I have mentioned before, “Aprenem jugant als jocs tradicionals”, has been spread out among the schools in Onda.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectJuegos tradicionalesca_CA
dc.subjectJuegos educativosca_CA
dc.subjectAprendizaje-servicioca_CA
dc.subject.lcshEducational gamesca_CA
dc.subject.lcshService learningca_CA
dc.subject.otherJocs educatiusca_CA
dc.subject.otherAprenentatge serveica_CA
dc.title“Aprenem jugant als jocs tradicionals” : aplicació en Educació Infantil de l’Aprenentatge-Servei per a la seua recuperació.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem