Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcía Baldán, Maria Luisa
dc.date.accessioned2015-09-17T09:28:33Z
dc.date.available2015-09-17T09:28:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/132748
dc.descriptionXVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2013)ca_CA
dc.description.abstractAquesta recerca neix de la pròpia necessitat d’investigar quin tractament ha de tindre la llengua escrita a la classe de tres anys. Per aquest motiu, La finalitat d’aquesta investigació, és analitzar i avaluar la meua pràctica docent com a mestra de la classe de tres anys. És a dir, investigar i conèixer què, com, quan i per què vaig ensenyar-la als infants de “La classe del cavalls” durant el Curs 2011-2012 del CEIP Francisco Grangel Mascarós de l’Alcora. Per tant, aquesta és la finalitat que pretenc aconseguir, per així poder evolucionar en la meua pràctica docent i amb ella ajudar a millorar aquesta habilitat lingüística en els futurs ciutadans des del seus inicis com a lectors i escriptors. Així doncs, el gran objectiu és una porta oberta a la reflexió i a la investigació que em permeti millorar la pràctica educativa lligada al tractament de la llengua escrita a la classe de tres anys. Per aquest motiu es presenta, en primer lloc, una introducció on es justifica el motiu de la recerca. En segon lloc, es fa referència al marc teòric i s’esmentarà la metodologia de la recerca. En tercer lloc, les conclusions obtingudes. Per a finalitzar amb les propostes didàctiques a partir dels resultats obtinguts en aquesta investigació.ca_CA
dc.format.extent18 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 18, 2013, pp. 643-660ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofiaca_CA
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectHistòriaca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectArtca_CA
dc.subjectArteca_CA
dc.subjectArtsca_CA
dc.subjectEducacióca_CA
dc.subjectEducaciónca_CA
dc.subjectEducationca_CA
dc.subjectCiències de la Comunicacióca_CA
dc.subjectCiencias de la Comunicaciónca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectFilologiaca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectFilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjecteducació infantilca_CA
dc.subjectclasse de tres anysca_CA
dc.subjectllengua escritaca_CA
dc.subjectprocés d’ensenyament i aprenentatgeca_CA
dc.subjectinvestigació-accioca_CA
dc.subjectpreschool educationca_CA
dc.subjectwritingca_CA
dc.titleLa llengua escrita a la classe de tres anysca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2013.42
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/