Mostrar el registro sencillo del ítem
La llengua escrita a la classe de tres anys
dc.contributor.author | García Baldán, Maria Luisa | |
dc.date.accessioned | 2015-09-17T09:28:33Z | |
dc.date.available | 2015-09-17T09:28:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/132748 | |
dc.description | XVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2013) | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquesta recerca neix de la pròpia necessitat d’investigar quin tractament ha de tindre la llengua escrita a la classe de tres anys. Per aquest motiu, La finalitat d’aquesta investigació, és analitzar i avaluar la meua pràctica docent com a mestra de la classe de tres anys. És a dir, investigar i conèixer què, com, quan i per què vaig ensenyar-la als infants de “La classe del cavalls” durant el Curs 2011-2012 del CEIP Francisco Grangel Mascarós de l’Alcora. Per tant, aquesta és la finalitat que pretenc aconseguir, per així poder evolucionar en la meua pràctica docent i amb ella ajudar a millorar aquesta habilitat lingüística en els futurs ciutadans des del seus inicis com a lectors i escriptors. Així doncs, el gran objectiu és una porta oberta a la reflexió i a la investigació que em permeti millorar la pràctica educativa lligada al tractament de la llengua escrita a la classe de tres anys. Per aquest motiu es presenta, en primer lloc, una introducció on es justifica el motiu de la recerca. En segon lloc, es fa referència al marc teòric i s’esmentarà la metodologia de la recerca. En tercer lloc, les conclusions obtingudes. Per a finalitzar amb les propostes didàctiques a partir dels resultats obtinguts en aquesta investigació. | ca_CA |
dc.format.extent | 18 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 18, 2013, pp. 643-660 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofia | ca_CA |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Història | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Art | ca_CA |
dc.subject | Arte | ca_CA |
dc.subject | Arts | ca_CA |
dc.subject | Educació | ca_CA |
dc.subject | Educación | ca_CA |
dc.subject | Education | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la Comunicació | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la Comunicación | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Filologia | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Filology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.subject | classe de tres anys | ca_CA |
dc.subject | llengua escrita | ca_CA |
dc.subject | procés d’ensenyament i aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | investigació-accio | ca_CA |
dc.subject | preschool education | ca_CA |
dc.subject | writing | ca_CA |
dc.title | La llengua escrita a la classe de tres anys | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2013.42 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |