TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anys
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anysAutoria
Tutor/Supervisor
Collado Vergara, Manuel ÁngelTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióData de publicació
2015-06-15Editor
Universitat Jaume IResum
Dins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en
el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més
presents en el nostre sistema educatiu. ... [+]
Dins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en
el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més
presents en el nostre sistema educatiu. Tertúlies on la lectura dels clàssics i la seua posterior
reflexió sobre ella són els trets més característics.
Què passa si aquestes activitats són traslladades als més menuts del nostre sistema
escolar? Estan preparats per a una desenvolupar una activitat com aquesta?
En aquest treball presentem un estudi focalitzat en aquesta nova proposta pedagògica on
les obres de la literatura clàssica són substituïdes per literatura infantil adaptada a xiquets i
xiquetes d’edats compreses entre els 4 i els 5 anys. [-]
A new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning
communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education
system. The main features of such ... [+]
A new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning
communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education
system. The main features of such gatherings are the readings of classical literature and its
subsequent discussion.
What happens if these activities are introduced to younger children in our education system?
Are they prepared to carry out such an activity?
This project presents some research focused on this new pedagogical proposal, where classical
literature is replaced by children’s literature adapted to four to five-year-old students. [-]
Paraules clau / Matèries
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | Bachelor's Degree in Preschool Education | Comunitats d’aprenentatge | Lectura dialògica | Diàleg igualitari | Tertúlia literària dialògica en infantil | Learning communities | Dialogic reading | Egalitarian dialogue | Dialogic literary gathering of children
Descripció
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: