Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorAdell Segura, Jordi
dc.contributor.authorSebastià Saura, David
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-07-28T08:14:47Z
dc.date.available2015-07-28T08:14:47Z
dc.date.issued2015-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/129210
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractLes noves tecnologies s'han instal·lat en el món geopolític per quedar-s'hi una bona temporada. Davant d'aquest escenari, la universitat no n'és aliena i, per això, les ha incorporades en virtut de la seua funció d'avantguarda. Ara bé, el canvi tecnològic cal sustentar-se en una reformulació del model pedagògic si vol ser, d'alguna forma o altra, eficaç. La utilització de manuals o apunts universitaris ha quedat obsoleta en l'instant que Internet va canviar les circumstàncies amb què ens comuniquem i consumim. La «usabilitat» de les noves ferramentes multimèdia urgeix d'activitats que canvien els paradigmes de «l'aprenentatge», el «coneixement» i la «identitat». Staffan Selander, professor de didàctica noruec, ens proposa un marc per a dissenyar tasques de creació d'artefactes a partir de la metamorfosi i no sols la reproducció d'informació. Un marc on el currículum passe de ser «predefinit» a «construïble», on s'emfasitze els processos de comunicació i el rol dels ginys i on es salpe, com en un videojoc, des de l'interrogant referent al «què» aprendre i «com» fer-ho. És per tant, una aposta per canviar el paper de professors, alumnes i avaluació com una forma de promoure l'aprenentatge al llarg de la vida, així com la ciutadania crítica que necessita el segle XXI.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectAprenentatgeca_CA
dc.subjectArtefacteca_CA
dc.subjectDesigns for Learningca_CA
dc.subjectTICca_CA
dc.titleEl disseny d'activitats d'aprenentatge en l'educació superior: el marc de Selanderca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain