Pla de Comunicació per al Centre Instructiu d'Art i Cultura
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Pla de Comunicació per al Centre Instructiu d'Art i CulturaTutor/Supervisor
Soler Campillo, MaríaTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióFecha de publicación
2015-06-27Editor
Universitat Jaume IResumen
En el següent treball es presenta un pla de comunicació per al Centre Instructiu
d’Art i Cultura (C.I.A.C.), societat musical fundada l’any 1972 a la Vall d’Uixó,
amb una àmplia trajectòria i gran prestigi a la ... [+]
En el següent treball es presenta un pla de comunicació per al Centre Instructiu
d’Art i Cultura (C.I.A.C.), societat musical fundada l’any 1972 a la Vall d’Uixó,
amb una àmplia trajectòria i gran prestigi a la província de Castelló.
Per a començar, hem elaborat un diagnòstic general de l’entitat, dels integrants
d’aquesta -socis, professorat i alumnes de l’escola de música- i la competència
que hi ha tant en l’àmbit local com al comarcal. Després de saber les virtuts i els
defectes del centre, mitjançant una anàlisi DAFO (FFAO), s’han establert els
objectius de comunicació que volem aconseguir, quines accions emprendrem
per a complir-los, i amb quina estratègia ho durem a terme. Una vegada
disposem d’aquesta informació, hem plantejat un cronograma d'execució de
totes les accions de la manera més adequada possible. Per últim, s’ha
confeccionat el pressupost del nostre pla de comunicació i la seua viabilitat. [-]
The following academic work introduces a communication plan for the Instructive
Centre of Art and Culture (CIAC), a musical partnership founded in 1972 in La
Vall d'Uixó, with a long experience and known prestige ... [+]
The following academic work introduces a communication plan for the Instructive
Centre of Art and Culture (CIAC), a musical partnership founded in 1972 in La
Vall d'Uixó, with a long experience and known prestige in the province of
Castellón.
To start, we have developed a general diagnosis of the components within the
organization, their members, teachers and students of the music school and also
the competitors located both local and regional. After knowing the virtues and
weakness of the centre through a SWOT analysis (FFAO) we have established
the communication goals we want to achieve, which kind of actions we will take
to accomplish it, and finally the strategy chosen to carry all out. Once we have
this information, we have proposed a schedule for the implementation of all
actions taken in the best appropriate way possible. Finally we drafted the budget
for our communication plan and its viability. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Publicitat i Relacions Públiques | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas | Bachelor's Degree in Advertising and Public Relations | Centre Instructiu d’Art i Cultura | Pla de comunicació | societat musical | Ànim de lucre | Estratègia de comunicació | Imatge | Identitat corporativa | Communication plan | Nonprofit musical society | Communication strategy | Image | Corporate identity
Descripción
Treball final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess