Plan de Marketing para La mar de bolas
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/98727
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Plan de Marketing para La mar de bolasAutoria
Tutor/Supervisor
Vallet Bellmunt, TeresaTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2014Editor
Universitat Jaume IResum
En este proyecto se van a desarrollar una serie de apartados, los cuales darán
lugar a la realización del plan de marketing de la empresa La mar de bolas.
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball final del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs acadèmic 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess