Mostrar el registro sencillo del ítem
El tractament de la gramàtica en manuals de secundària: alguns aspectes analitzats en un model d'ensenyament plurilingüe
dc.contributor | Salvador, Vicent | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures Europees | |
dc.contributor.author | Gimeno Carpena, Sandra | |
dc.date.accessioned | 2014-12-12T11:18:16Z | |
dc.date.available | 2014-12-12T11:18:16Z | |
dc.date.issued | 2014-11-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/111459 | |
dc.description | Treball Final del Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SAN014. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’ensenyament de la gramàtica està sent qüestionat des de fa temps; no obstant això, sembla que és un dels aspectes que menys s’ha renovat en l’àmbit de l’ensenyament de llengües, ja que tant els continguts com les metodologies emprades han canviat poc, sobretot pel que fa a les llengües primeres. L’objectiu d’aquest treball és analitzar l’enfocament que es dóna a algunes qüestions gramaticals en un corpus de llibres de text utilitzats en l’ensenyament secundari de la Comunitat Valenciana, és a dir, en un sistema educatiu plurilingüe. Els manuals analitzats corresponen a les dues llengües oficials del territori, valencià i castellà, i a la primera llengua estrangera majoritària, l’anglès. Els aspectes gramaticals triats per a realitzar aquesta anàlisi han estat la veu passiva, el mode imperatiu i els connectors. El present estudi pretén mostrar el paper que exerceix actualment la gramàtica en l’ensenyament de llengües i de quina manera conceptes com ara la didàctica integrada de llengües o els enfocaments comunicatius estan presents als manuals de llengües de secundària. | ca_CA |
dc.format.extent | 61 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Intercultural Communication and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | El tractament de la gramàtica en manuals de secundària: alguns aspectes analitzats en un model d'ensenyament plurilingüe | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |