Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorSalvador, Vicent
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Filologia i Cultures Europees
dc.contributor.authorGimeno Carpena, Sandra
dc.date.accessioned2014-12-12T11:18:16Z
dc.date.available2014-12-12T11:18:16Z
dc.date.issued2014-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/111459
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SAN014. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractL’ensenyament de la gramàtica està sent qüestionat des de fa temps; no obstant això, sembla que és un dels aspectes que menys s’ha renovat en l’àmbit de l’ensenyament de llengües, ja que tant els continguts com les metodologies emprades han canviat poc, sobretot pel que fa a les llengües primeres. L’objectiu d’aquest treball és analitzar l’enfocament que es dóna a algunes qüestions gramaticals en un corpus de llibres de text utilitzats en l’ensenyament secundari de la Comunitat Valenciana, és a dir, en un sistema educatiu plurilingüe. Els manuals analitzats corresponen a les dues llengües oficials del territori, valencià i castellà, i a la primera llengua estrangera majoritària, l’anglès. Els aspectes gramaticals triats per a realitzar aquesta anàlisi han estat la veu passiva, el mode imperatiu i els connectors. El present estudi pretén mostrar el paper que exerceix actualment la gramàtica en l’ensenyament de llengües i de quina manera conceptes com ara la didàctica integrada de llengües o els enfocaments comunicatius estan presents als manuals de llengües de secundària.ca_CA
dc.format.extent61 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.titleEl tractament de la gramàtica en manuals de secundària: alguns aspectes analitzats en un model d'ensenyament plurilingüeca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-ShareAlike 4.0 Spain