dc.contributor | Fernández-Nadal, Carmen-María | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.contributor.author | Pallarés Tortosa, Enrique | |
dc.date.accessioned | 2014-12-12T11:11:13Z | |
dc.date.available | 2014-12-12T11:11:13Z | |
dc.date.issued | 2014-07-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/111440 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball d'investigació em tractat de conjugar dos elements necessaris per a
comprendre la situació actual de la integració de les TIC al territori de Castelló de la Plana. D'una,
s'ha tractat d'adduir i documentar la necessitat d'entendre les TIC com una oportunitat de canvi i
transformació front a les velles estructures educatives, i en conseqüència promoure una pedagogia
centrada en respondre a les noves necessitats generades en un món de continuu canvi.
En l'altre costat, s'ha realitzat una aproximació diagnòstica del procés d'integració
pedagògica de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en les pràctiques d'ensenyança i
aprenentatge dels centres d'educació secundaria de la ciutat de Castelló. Per a dur a terme aquesta
tasca, s'ha planificat una investigació amb diferents mètodes que van des de la recollida i
compilació de dades quantitatives a través de diferents fonts (com el CEFIRE o el INE), passant per
l'observació directa i la recollida de dades a través d'entrevistes orals en els centres educatius de la
Plana, fins a l'anàlisi qualitatiu a través d'enquestes de les percepcions del professorat de Castelló
front a aquest procés. | ca_CA |
dc.format.extent | 61 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Les TIC i la innovació educativa. Una aproximació a la integració tecnològica en els centres de secundaria de Castelló de la Plana | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |