Show simple item record

dc.contributorFernández-Nadal, Carmen-María
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.contributor.authorPallarés Tortosa, Enrique
dc.date.accessioned2014-12-12T11:11:13Z
dc.date.available2014-12-12T11:11:13Z
dc.date.issued2014-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/111440
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball d'investigació em tractat de conjugar dos elements necessaris per a comprendre la situació actual de la integració de les TIC al territori de Castelló de la Plana. D'una, s'ha tractat d'adduir i documentar la necessitat d'entendre les TIC com una oportunitat de canvi i transformació front a les velles estructures educatives, i en conseqüència promoure una pedagogia centrada en respondre a les noves necessitats generades en un món de continuu canvi. En l'altre costat, s'ha realitzat una aproximació diagnòstica del procés d'integració pedagògica de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en les pràctiques d'ensenyança i aprenentatge dels centres d'educació secundaria de la ciutat de Castelló. Per a dur a terme aquesta tasca, s'ha planificat una investigació amb diferents mètodes que van des de la recollida i compilació de dades quantitatives a través de diferents fonts (com el CEFIRE o el INE), passant per l'observació directa i la recollida de dades a través d'entrevistes orals en els centres educatius de la Plana, fins a l'anàlisi qualitatiu a través d'enquestes de les percepcions del professorat de Castelló front a aquest procés.ca_CA
dc.format.extent61 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleLes TIC i la innovació educativa. Una aproximació a la integració tecnològica en els centres de secundaria de Castelló de la Planaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record