Les TIC i la innovació educativa. Una aproximació a la integració tecnològica en els centres de secundaria de Castelló de la Plana
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Les TIC i la innovació educativa. Una aproximació a la integració tecnològica en els centres de secundaria de Castelló de la PlanaAutoria
Tutor/Supervisor
Fernández-Nadal, Carmen-María; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtData de publicació
2014-07-21Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest treball d'investigació em tractat de conjugar dos elements necessaris per a
comprendre la situació actual de la integració de les TIC al territori de Castelló de la Plana. D'una,
s'ha tractat d'adduir i ... [+]
En aquest treball d'investigació em tractat de conjugar dos elements necessaris per a
comprendre la situació actual de la integració de les TIC al territori de Castelló de la Plana. D'una,
s'ha tractat d'adduir i documentar la necessitat d'entendre les TIC com una oportunitat de canvi i
transformació front a les velles estructures educatives, i en conseqüència promoure una pedagogia
centrada en respondre a les noves necessitats generades en un món de continuu canvi.
En l'altre costat, s'ha realitzat una aproximació diagnòstica del procés d'integració
pedagògica de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en les pràctiques d'ensenyança i
aprenentatge dels centres d'educació secundaria de la ciutat de Castelló. Per a dur a terme aquesta
tasca, s'ha planificat una investigació amb diferents mètodes que van des de la recollida i
compilació de dades quantitatives a través de diferents fonts (com el CEFIRE o el INE), passant per
l'observació directa i la recollida de dades a través d'entrevistes orals en els centres educatius de la
Plana, fins a l'anàlisi qualitatiu a través d'enquestes de les percepcions del professorat de Castelló
front a aquest procés. [-]
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess