La importància dels jocs en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Una aproximació en dos grups de 3r d’ESO
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadata
Title
La importància dels jocs en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Una aproximació en dos grups de 3r d’ESOAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Lorenzo Valentín, Gil; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióDate
2014-07-23Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El treball que es desenvolupa a continuació tracta sobre la utilització de jocs matemàtics a l'aula de secundària i com és la seva influència sobre els alumnes. Aquest treball sorgeix de la motivació de l'autora en ... [+]
El treball que es desenvolupa a continuació tracta sobre la utilització de jocs matemàtics a l'aula de secundària i com és la seva influència sobre els alumnes. Aquest treball sorgeix de la motivació de l'autora en encontrar-se una realitat molt diferent a la qual esperava en entrar en un aula de secundària. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | matemáticas | mathematics | juego | game
Description
Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2013-2014
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
info:eu-repo/semantics/openAccess
This item appears in the folowing collection(s)
The following license files are associated with this item: