Mostrar el registro sencillo del ítem
El procés de detecció i diagnòstic d’una alumna amb Síndrome d'Asperger
dc.contributor | Safont Claret, Rubén | |
dc.contributor.author | Bellés Salvador, María José | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2014-09-08T10:03:20Z | |
dc.date.available | 2014-09-08T10:03:20Z | |
dc.date.issued | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/100527 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Al món de l’educació igual que a altres, ens podem trobar alumnes amb diferents trastorns o problemàtiques que afecten el seu desenvolupament i que requereixen de diferents estudis i valoracions per part dels especialistes, mestres i totes aquelles persones que estan amb ells dia a dia. Tot açò comporta un treball, estudis i hores de dedicació amb tots ells per a poder concloure amb un diagnòstic i una posterior intervenció per a millorar o facilitar la seua educació tant en l’àmbit escolar com social, per a formar-los com a persones i fer més independent el seu futur. Però... Com és fa un diagnòstic? Què valorem o quines característiques mostren els nens amb Asperger? Quines proves demostren aquest fet? Com pot detectar un tutor trets o característiques típiques d' un Asperger? Qui fa el diagnòstic? Totes aquestes preguntes i algunes més apareixeran resoltes en l' estudi d' aquest cas. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | autisme | ca_CA |
dc.subject | Síndrome d'Asperger | ca_CA |
dc.subject | aïllament | ca_CA |
dc.subject | estereotípies | ca_CA |
dc.subject | comunicació i necessitats educatives | ca_CA |
dc.subject | Asperger Syndrome | ca_CA |
dc.subject | autism | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | |
dc.title | El procés de detecció i diagnòstic d’una alumna amb Síndrome d'Asperger | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840