El procés de detecció i diagnòstic d’una alumna amb Síndrome d'Asperger
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
El procés de detecció i diagnòstic d’una alumna amb Síndrome d'AspergerAuthor (s)
Tutor/Supervisor
Safont Claret, RubénTutor/Supervisor; University.Department
Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaDate
2014-06-26Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Al món de l’educació igual que a altres, ens podem trobar alumnes amb diferents trastorns o problemàtiques que afecten el seu desenvolupament i que requereixen de diferents estudis i valoracions per part dels ... [+]
Al món de l’educació igual que a altres, ens podem trobar alumnes amb diferents trastorns o problemàtiques que afecten el seu desenvolupament i que requereixen de diferents estudis i valoracions per part dels especialistes, mestres i totes aquelles persones que estan amb ells dia a dia. Tot açò comporta un treball, estudis i hores de dedicació amb tots ells per a poder concloure amb un diagnòstic i una posterior intervenció per a millorar o facilitar la seua educació tant en l’àmbit escolar com social, per a formar-los com a persones i fer més independent el seu futur. Però... Com és fa un diagnòstic? Què valorem o quines característiques mostren els nens amb Asperger? Quines proves demostren aquest fet? Com pot detectar un tutor trets o característiques típiques d' un Asperger? Qui fa el diagnòstic? Totes aquestes preguntes i algunes més apareixeran resoltes en l' estudi d' aquest cas. [-]
Subject
Description
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2013-2014
Type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess