Un programa cognitivo-conductual
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Un programa cognitivo-conductualAutoría
Tutor/Supervisor
Presentación Herrero, María JesúsTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2014-06-26Editor
Universitat Jaume IResumen
El següent treball presenta detalladament, sessió a sessió, un programa multicompetent per a un xiquet
que té 5 anys amb indicis de tindre TDAH. Es tracta d’una intervenció personalitzada, tot i que s’ha
aplicat ... [+]
El següent treball presenta detalladament, sessió a sessió, un programa multicompetent per a un xiquet
que té 5 anys amb indicis de tindre TDAH. Es tracta d’una intervenció personalitzada, tot i que s’ha
aplicat conjuntament amb tot un grup de 19 xiquets i xiquetes de P5 d’Infantil. La intervenció integra
un programa coordinat amb l’alumnat, els pares i la professora i té una duració aproximada de 5
setmanes. Inclou modificació de conducta, tècniques cognitivo-conductuals i habilitats socials. Així, es
tracta de potenciar interaccions positives i recolzar l’aprenentatge d’aquest alumne en especial. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2013-2014
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess