Listar por tema "factor analysis"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
Adaptation of the Quality of Life Adolescent Cleft Questionnaire for Spanish children and adolescents with cleft lip and/or palate
BSPD (2021-05-13)Background: The Quality of Life Adolescent Cleft Questionnaire is a measure of quality of life in cleft lip/palate (CL/P) including items on pre- treatment and post- treatment status. Items, however, were originally organized ... -
Belief in Importance of Information Literacy Abilities among Undergraduates. Underlying Factors and Analysis of Variance
Emerald (2020)Purpose. The purpose of this paper is to analyse the levels of belief-inimportance of information literacy abilities (BILA) among an undergraduates´ sample. The aim is, on the one hand, to discover if there is a representative ... -
Development and Validation of a Scale to Assess Social Entrepreneurship Competency in Higher Education
Taylor & Francis (2019-01)This paper proposes an instrument to assess social entrepreneurship competency in higher education (SECS). 19 Features of social entrepreneurship competency were identified. The pilot test (n = 497) confirmed the validity ... -
Empleo de técnicas de minería de datos a la información generada en el desarrollo del Plan Estratégico de la UJI actual, para agrupar y simplificar el sistema de indicadores
Universitat Jaume I (2018-07)Este documento trata sobre la Estancia en Prácticas en el Gabinete de Planificación y Prospectiva Tecnológica en la Universitat Jaume I y el Trabajo Fin de Grado de la asignatura MT1030 - Prácticas Externas y Proyecto ... -
Validación de la adaptación española de la “Comprehensive Occupational Therapy Scale”: Estudio piloto
Universitat Jaume I (2016-11-02)OBJETIVO: estimar la fiabilidad entre observadores y la validez de constructo de la versión castellana de la “Comprehensive Occupational Therapy Scale” (COTE), con la finalidad a largo plazo de avanzar en el proyecto de ... -
Validación de un cuestionario de competencias docentes para el profesorado de Educación Secundaria
Universidad Autónoma de Madrid (2022-10)El objetivo de este trabajo es presentar y validar un cuestionario de competencias docentes del profesorado de Educación Secundaria desde las voces de los propios implicados (docentes en activo, estudiantes y profesorado del ...