Browsing by Keyword "ensenyament"
Now showing items 1-12 of 12
-
Aproximació a un ensenyament de la literatura (nord) catalana: l’oralitat en Jordi Pere Cerdà
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)Aquest article té l’objectiu de mostrar l’interès del discurs oral en la trajectòria biogràfica i l’obra del poeta, dramaturg i novel·lista de l’Alta Cerdanya Jordi Pere Cerdà (1920-2011). L’estudi d’aquest component ... -
La didàctica de l'ortografía: un repte per als docents
Universitat Jaume I (2015)En aquest treball final de grau es pretén analitzar, des d'un punt de vista teòric, les diferents metodologies que s'utilitzen per a l'ensenyament de l'ortografia i quines són les possibles solucions per a millorar el ... -
Didàctica de l’Educació Física
Universitat Jaume I (2015) -
Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017) -
L’ensenyament de la literatura gallega al Brasil. Aportacions per a un nou enfocament
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)L’objectiu d’aquest article és mostrar una proposta preliminar d’enfocament alternatiu en l’ensenyament de la literatura gallega en el context brasiler tot partint de dues premisses: en primer lloc, la funció de la ... -
Millora de l'aprenentatge de les operacions bàsiques (divisions), amb una orientació inclusiva
Universitat Jaume I (2014-06-06)Vaig a centrar el meu TFG en una classe que està formada per vint-i-cinc alumnes d’entre deu i onze anys, és a dir, nascuts a l’any 2003 o 2004. A l’aula de 4t-B hi ha tres alumnes repetidors: dos d’ells van repetir en el ... -
Pròleg
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)col·laboració amb la Universitat Jaume I. Després de parlar d’arquitectura i de medicina en els números anteriors, ara ens centrem en la literatura com a eina d’ensenyament. La perspectiva escollida per acotar aquest ... -
Les que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènere
Universitat Jaume I (2019-07-22)Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular. El present Treball fi de màster correspon a l’elaboració d’una programació didàctica orientada a l’assignatura d’Història en 4t de l’ESO. Aquesta es compon de 15 unitats ... -
La resolució de problemes matemàtics a l’educació primària. Una aproximació a 3r curs
Universitat Jaume I (2014-06-23) -
Resolució de problemes matemàtics per a mestres d'Educació Primària (Mètode de Polya)
Publicacions de la Universitat Jaume I (2020) -
Sobre l’Estudi General de Lleida a l’Edat Mitjana: algunes qüestions
Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art (2019)Imatge contextualitzada de l’Estudi General de Lleida a través d’elements que van més enllà de la pròpia activitat docent, com la seua capacitat d’atracció de pobladors, l’activitat econòmica i fnancera que se’n deriva, ... -
Traducción y medicina: aspectos epistemológicos e interdisciplinares para la formación de traductores especializados en Ciencias de la Salud
Universidad de Salamanca (2012)La salud y la enfermedad están intrínsicamente relacionadas con el ser humano, tanto que desde el origen de la humanidad todos los pueblos y civilizaciones han tenido que convivir con la enfermedad y se han preocupado por ...