Listar por tema "emocions"
Mostrando ítems 1-20 de 20
-
Avaluació d’un projecte d’educació emocional des d’un punt de vista inclusiu i d’atenció a la diversitat
Universitat Jaume I (2015-07-09)En aquest treball tracte d’avaluar un projecte que es va dur a terme en el col·legi públic de Betxí en el curs 2013/2014. En el projecte es va treballar la intel·ligència emocional la qual es va vincular amb natura, un ... -
Els colors, les textures i les emocions en les obres de Manolo Safont
Universitat Jaume I (2019-06-20)Aquest treball consisteix en crear una activitat per al Museu Manolo Safont d’Onda perquè els xiquets dels col·legis vagen a realitzar-la i puguen aprendre mentre fan una activitat divertida i creativa. Està pensada per ... -
Com treballar les emocions davant la resolució de problemes matemàtics
Universitat Jaume I (2022-06-09)Amb aquest TFG (Treball Final de Grau) s’han tractat les emocions dels nens i les nenes de cada dia que causen la resolució de problemes matemàtics amb la fi d’aconseguir un canvi d’emocions negatives a positives mitjançant ... -
Els contes com a recurs per educar les emocions en l'aula d'educació infantil
Universitat Jaume I (2014-06-26)Les emocions estan presents en la nostra vida contínuament. Saber reconèixer-les en un mateix, regular- les, tindre la capacitat de reconèixer les emocions que un altre experimenta, és una tasca que tots i totes deuríem ... -
Culpa y ecocrítica: nuevas representaciones poéticas de la culpa ante la crisis antropogénica en Mireia Calafell, Núria Mirabet y Silvie Rothkovic
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2022)Com a resultat de la intersecció amb la biologia, la filosofia i l’antropologia, la psicologia ha generat un ampli corpus teòric sobre la teoria dels afectes i les emocions,altament valuós en un context ... -
(Des)cortesia, agressivitat i emocions. La resposta dels lectors a la sentència de la Manada
Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)La digitalització dels mitjans de comunicació escrits ha permès l’aparició d’un nou gènere d’opinió que hauria de respondre al nom de comentaris dels lectors. El gènere neix com una variació de les cartes al director, però ... -
Educar en valors a través de la música en Educación Secundària Obligatòria
Universitat Jaume I (2020-06-16)Aquest projecte de fi de màster consisteix a proposar, per a l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria, la creació d’un llibre, en paper, únic i personalitzat. Aquest llibre inclourà les emocions que ells i elles pensen ... -
Les emocions a través de les arts plàstiques. Portem el museu a l'aula
Universitat Jaume I (2019-06-18)Aquest treball de final de grau, té com a principal objectiu donar a conéixer les arts plàstiques en edats properes, així com el treball de les emocions perquè aprenguen a saber identificar-les, gestionar-les i expressar-les ... -
Estudi de la intel·ligència emocional en un aula de 4t d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2018)En el present Treball de Final de Grau (TFG), s'ha estudiat la importància de la intel·ligència emocional en el desenvolupament integral dels éssers humans. De forma més específica, s'ha treballat l'autoconcepte, la ... -
Ferramentes per a l'autoregulació emocional a l'aula infantil
Universitat Jaume I (2022-06-09)Aquest treball s’ha centrat en l’educació emocional i la seua aplicació a l’aula d’Infantil mitjançant l’estudi teòric de la matèria i una intervenció educativa dins d’una aula d’Educació Infantil amb xiquets i xiquetes ... -
Música como herramienta de ayuda en el proceso emocional de estudiantes de secundaria con altas capacidades
Universitat Jaume I (2020-06-18)El presente Trabajo Fin de Máster (TFM) se corresponde con la modalidad 2: investigación educativa. Su pretensión es plantear una serie de actividades musicales dirigidas a los estudiantes con altas capacidades para ... -
La narració identitària com a vehicle de les emocions
Publicacions de la Universitat Jaume I (2018)En la lectura apareixen determinats signes que generen emocions en el lector. El present article és un repàs sobre aquells elements de la identitat que afavoreixen aquest procés quan es produeix una confluència de signes ... -
La Neuroeducació a l’aula de música
Universitat Jaume I (2020-06-11)L’educació és una de les màximes expressions de llibertat de l’esser humà. Per començar realitzarem una aproximació al camp de la neuro-educació: com funciona el cervell humà amb la finalitat de conèixer els seus ritmes ... -
Noves dades sobre el mecanisme neural de la consolidació de la memòria: una oportunitat per a atenuar l’impacte emocional de les experiències traumàtiques
Agrupació Borrianenca de Cultura (2016)Durant la major part del segle xx, els estudis científics sobre la memòria assumien que les memòries eren immutables una vegada es consolidaven, tot i que podien perdre qualitat amb el pas del temps. Dades recents han ... -
Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula
Agrupació Borrianenca de Cultura (2017)Aquest article tracta de les emocions des del treball en l’aula de teatre d’un institut. Les darreres teories de comunicació, fonamentades en les neurociències, manifesten la importància d’aquest territori poc explorat ... -
Programa de prevenció per a treballar la por en alumnes de 4 anys
Universitat Jaume I (2020-06-11)En aquest treball es presenta un programa de prevenció, destinat a xiquets i xiquetes del segon nivell del segon Cicle d'Educació Infantil, per a millorar l’autoregulació de la por i prevenir l’aparició d’ansietat i/o ... -
Proposta d'estudi de l'expressió i la comprensió de les emocions a través del text narratiu al curs de 1r d’ESO
Universitat Jaume I (2022-06-15)En aquest treball s’exposa una proposta d’estudi per tal de fer una anàlisi del coneixement de les emocions en l’alumnat del 1r curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), per mitjà de la comprensió lectora i ... -
Sé com et sents. Teoria de la ment i Síndrome de Down
Universitat Jaume I (2018)La intel·ligència emocional juga, hui dia, un paper molt important en la nostra societat. Els nens i nenes cada vegada estan més sobre-exposats a estímuls als quals han de reaccionar i actuar depenent de la situació en ... -
Tractament de les emocions dels xiquets amb Peer Gynt
Universitat Jaume I (2015-06-16)El só i la música ens produeixen emocions, tot el mon hem experimentat diferents emocions al escoltar música, emocions de tots tipus. La música pot influir en el canvi de la nostra fisiologia, alterar les pulsacions i el ... -
Vínculo entre la relación entre iguales y la comprensión de emociones en escolares de Educación Infantil
Universitat Jaume I (2018)El presente trabajo ha tenido como objetivo principal, demostrar si hay un vínculo existente o no entre la relación entre iguales y la Teoría de la Mente, evaluada a través de tareas de reconocimiento y denominación de ...