Listar por tema "aprenentatge significatiu"
Mostrando ítems 1-13 de 13
-
Aplicació dels Projectes de Treball en Educació Infantil. Estudi de cas
Universitat Jaume I (2014-06-23)La societat canvia contínuament, per aquesta raó el sistema educatiu ha de fer front a aquests canvis assegurant-se una educació de qualitat. Per fer front a aquest repte, un dels objectius bàsics del'educació és aconseguir ... -
ARONSON: la tècnica que uneix el què i el com per arribar a ser el que som
Universitat Jaume I (2017-06-14)Les metodologies participatives estan cada vegada més presents en molts centres educatius. Aprendre a treballar en equip no és una tasca fàcil, ja que l’alumnat requereix d’uns coneixements (aptitud) i una motivació ... -
Descobrim la naturalesa amb el taronger
Universitat Jaume I (2016-06-24)Els nens i les nenes necessiten contactar amb el món natural, açò determinarà les condicions en les quals es desenvoluparan en la Terra. Per tant, el present projecte té com a objectiu general que els alumnes amb els que ... -
La dramatització històrica en la formación inicial de mestres
Centre d'Estudis Vall de Segó (2017)La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés ... -
Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAES
Universitat Jaume I (2018)A partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II en un col·legi amb alumnes amb ... -
Els itineraris didàctics: una metodología participativa i motivadora
Universitat Jaume I (2017-07-13)El present treball de final de grau es troba dins de la modalitat experimental, ja que en aquest es realitza un estudi per provar l’efectivitat d’un canvi de metodologia en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa. Aquest, ... -
L’hort escolar com a recurs multidisciplinar en quart curs d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2020-06-16)L’hort escolar és un recurs espacial que ens aporta grans possibilitats a les i els docents a l’hora de proporcionar a l’alumnat una educació innovadora i motivadora per a elles i ells. Permet que aquestes i aquests ... -
La Neuroeducació a l’aula de música
Universitat Jaume I (2020-06-11)L’educació és una de les màximes expressions de llibertat de l’esser humà. Per començar realitzarem una aproximació al camp de la neuro-educació: com funciona el cervell humà amb la finalitat de conèixer els seus ritmes ... -
El pas del temps a Betxí: una experiència de treball per projectes en educació primària
Universitat Jaume I (2015)les diferents aportacions i aproximacions que han realitzat els estudis en vers aquesta noció. Per tant, tampoc no resulta fàcil l’aprenentatge d’aquest concepte a l’alumnat dels primers cursos d’educació primària. Aquest ... -
La pràctica artística com a eina de creació de coneixement en alumnat amb necessitats educatives
Universitat Jaume I (2017-06-15)Es evident, que l’Educació Artística té cada vegada menys presència a les aules i als programes curriculars. Aquesta situació es veu que s’agreuxa a mesura que avancem en el temps. Considerem que aquesta situació és fruit ... -
Programació didàctica trimestral per a 3r d'ESO
Universitat Jaume I (2020-07-22)Aquest document constitueix el Treball Fi de Màster del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’idiomes per a l’especialitat de Matemàtiques. ... -
Proposta d'innovació educativa, a partir de l'aplicació en l'aula de l'aprenentatge basat en projectes (ABPy)
Universitat Jaume I (2017-06-14)Aquest treball final de grau, té com objectiu realitzar un estudi del concepte d'aprenentatge basat en projectes, així com de les fases que el formen, per tal d'aplicar aquest mètode innovador en una aula de primer d'educació ... -
Una ruta matemàtica al meu poble, Onda
Universitat Jaume I (2017-06-14)Aquest TFG té com a objectiu apropar les Rutes Matemàtiques a les escoles d’educació primària. En aquest cas, es tracta d’una proposta didàctica dirigida als cursos de 5è i 6è del col·legi Baltasar Rull Villar d’Onda. El ...