• closedAccess   Aplicació dels Projectes de Treball en Educació Infantil. Estudi de cas 

      Pomares Jiménez, Paula Universitat Jaume I (2014-06-23)
      La societat canvia contínuament, per aquesta raó el sistema educatiu ha de fer front a aquests canvis assegurant-se una educació de qualitat. Per fer front a aquest repte, un dels objectius bàsics del'educació és aconseguir ...
    • closedAccess   ARONSON: la tècnica que uneix el què i el com per arribar a ser el que som 

      Ranilla Pinedo, Miguel Ángel Universitat Jaume I (2017-06-14)
      Les metodologies participatives estan cada vegada més presents en molts centres educatius. Aprendre a treballar en equip no és una tasca fàcil, ja que l’alumnat requereix d’uns coneixements (aptitud) i una motivació ...
    • openAccess   Descobrim la naturalesa amb el taronger 

      Brisach Felip, Esther Universitat Jaume I (2016-06-24)
      Els nens i les nenes necessiten contactar amb el món natural, açò determinarà les condicions en les quals es desenvoluparan en la Terra. Per tant, el present projecte té com a objectiu general que els alumnes amb els que ...
    • openAccess   La dramatització històrica en la formación inicial de mestres 

      Selma, Sergi Centre d'Estudis Vall de Segó (2017)
      La dramatització històrica és un recurs d’innovació educativa que té capacitat per generar un treball cooperatiu i de participació activa dins de l’aula, vàlid per qualsevol etapa educativa, que permet incidir en el procés ...
    • openAccess   Incorporar els espais d'aprenentatge en un col·legi amb nomenament CAES 

      Ventura Arnal, Beatriz Universitat Jaume I (2018)
      A partir de l'experiència amb el pràcticum I, on vaig poder veure com es treballa la metodologia dels ambients en educació infantil, més l'experiència que he tingut en el pràcticum II en un col·legi amb alumnes amb ...
    • openAccess   Els itineraris didàctics: una metodología participativa i motivadora 

      Ripollés Ballester, Paula Universitat Jaume I (2017-07-13)
      El present treball de final de grau es troba dins de la modalitat experimental, ja que en aquest es realitza un estudi per provar l’efectivitat d’un canvi de metodologia en l’assignatura de Ciències de la Naturalesa. Aquest, ...
    • closedAccess   L’hort escolar com a recurs multidisciplinar en quart curs d'Educació Primària 

      Escrig Bellés, Sara Universitat Jaume I (2020-06-16)
      L’hort escolar és un recurs espacial que ens aporta grans possibilitats a les i els docents a l’hora de proporcionar a l’alumnat una educació innovadora i motivadora per a elles i ells. Permet que aquestes i aquests ...
    • closedAccess   La Neuroeducació a l’aula de música 

      Vila Jovellar, Víctor Universitat Jaume I (2020-06-11)
      L’educació és una de les màximes expressions de llibertat de l’esser humà. Per començar realitzarem una aproximació al camp de la neuro-educació: com funciona el cervell humà amb la finalitat de conèixer els seus ritmes ...
    • openAccess   El pas del temps a Betxí: una experiència de treball per projectes en educació primària 

      Moliner Torres, Ángela; Sanahuja Ribés, Aida Universitat Jaume I (2015)
      les diferents aportacions i aproximacions que han realitzat els estudis en vers aquesta noció. Per tant, tampoc no resulta fàcil l’aprenentatge d’aquest concepte a l’alumnat dels primers cursos d’educació primària. Aquest ...
    • openAccess   La pràctica artística com a eina de creació de coneixement en alumnat amb necessitats educatives 

      Llopis Gil, Vicente Universitat Jaume I (2017-06-15)
      Es evident, que l’Educació Artística té cada vegada menys presència a les aules i als programes curriculars. Aquesta situació es veu que s’agreuxa a mesura que avancem en el temps. Considerem que aquesta situació és fruit ...
    • closedAccess   Programació didàctica trimestral per a 3r d'ESO 

      Gimeno Mallench, María del Carmen Universitat Jaume I (2020-07-22)
      Aquest document constitueix el Treball Fi de Màster del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’idiomes per a l’especialitat de Matemàtiques. ...
    • openAccess   Proposta d'innovació educativa, a partir de l'aplicació en l'aula de l'aprenentatge basat en projectes (ABPy) 

      Vives Pasies, Olga Universitat Jaume I (2017-06-14)
      Aquest treball final de grau, té com objectiu realitzar un estudi del concepte d'aprenentatge basat en projectes, així com de les fases que el formen, per tal d'aplicar aquest mètode innovador en una aula de primer d'educació ...
    • openAccess   Una ruta matemàtica al meu poble, Onda 

      Yagüe Dionis, Raquel Universitat Jaume I (2017-06-14)
      Aquest TFG té com a objectiu apropar les Rutes Matemàtiques a les escoles d’educació primària. En aquest cas, es tracta d’una proposta didàctica dirigida als cursos de 5è i 6è del col·legi Baltasar Rull Villar d’Onda. El ...