Listar por tema "aprenentatge cooperatiu"
-
Anàlisi de las relaciones sociales entre iguals i com treballar-les amb l'aprenentatge cooperatiu
Universitat Jaume I (2019-06-18)Aquest Treball de Fi de Grau aborda la temàtica de les relacions socials entre iguals i la importància de l’aprenentatge cooperatiu dins les aules d’un centre d’educació primària, ja que és un mètode educatiu innovador ... -
Aplicación de los contratos de aprendizaje en la asignatura ”aplicaciones para la gestión” de la ingeniería técnica en informática de gestión
Servei de Publicacions de la Universitat Jaume I (2005)Este artículo presenta una de las experiencias que forman parte de un Proyecto de Mejora Educativa para ”La promoción de la autonomía del estudiante”. El proyecto pretendía fomentar la autonomía del alumnado mediante el ... -
Aprenentatge cooperatiu en classe de Tecnologia
Universitat Jaume I (2017-07-20)El present Treball Final de Màster pertany a la modalitat de millora educativa dins del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, ... -
Aprenentatge cooperatiu per integrar a l'alumnat rebutjat d'entre 7 i 8 anys
Universitat Jaume I (2014-06-26) -
Aprenentatge coopertiu: metodologia participativa a les aules de Formació Professional
Universitat Jaume I (2019-07-24)Aquest treball fi de màster presenta per una banda, l’estudi i anàlisi de l’Aprenentatge Cooperatiu a les aules a través de la literatura, seguint documents bibliogràfics que ens detallen els resultats d’aquest mètode ... -
Els beneficis de l’aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari: Experiència amb el projecte LÒVA (L’Òpera com a Vehicle d’Aprenentatge)
Universitat Jaume I (2019-06-20)En el desenvolupament d'aquest treball es mostra la gran importància que té l'art en la nostra vida i com, mitjançant un projecte anomenat LÒVA (L'Òpera com a Vehicle d'Aprenentatge), es pot potenciar l'aprenentatge a ... -
La comprensió lectora en parella
Universitat Jaume I (2014-06-26)This paper is based on reciprocal peer tutoring, as a cooperative learning method in which participate teachers, students and family. Its purpose is to see whether it improves reading comprehension by developing and ... -
Contratos de aprendizaje en la asignatura k28 (literatura francesa)
Servei de Publicacions de la Universitat Jaume I (2005)La presente comunicación explica una experiencia que forma parte de un proyecto de Mejora USE puesto en práctica durante el año escolar 2003-2004 que trataba de utilizar el sistema de los contratos de aprendizaje adaptándolo ... -
Cooperem per millorar el món
Universitat Jaume I (2016-06-21)El món es troba en un continu canvi en molts aspectes, i la societat és una de les víctimes més afectada d’aquests, ja que, per desgràcia, hi predomina l’egocentrisme. Tenim moltes opcions de millorar-ho, però l’escola ... -
Disseny d'una proposta utilitzant recursos per a l'aprenentatge actiu en les matemàtiques amb l'alumnat d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2023-06-08)L'ensenyament adequat de les matemàtiques en la primària és essencial perquè proporciona una base sòlida per a la vida diària, desenvolupa habilitats de resolució de problemes i millora la capacitat de pensament crític ... -
Les eixides escolars com a recurs didàctic. Geografia urbana i entorn natural de la Vall d'Uixó
Universitat Jaume I (2018)Com ja s’indica al títol, aquest treball tracta sobre itineraris didàctics (eixides escolars) aplicats a l’ensenyament de la Geografia, i queda estructurat al voltant de dos eixides de camp. El punt de partida és el ... -
“Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La Plana
Universitat Jaume I (2020-07-23)El present treball es tracta d’una programació didàctica, realitzada per al Cicle d’Eso, concretament el primer curs i mostra desglossades 3 Unitats Didàctiques. Hi apareixen tots els elements pertanyents al Currículum, ... -
Evaluación del alumnado de la asignatura J34 (fundamentos de derecho laboral e industrial) mediante cuasi-contrato de aprendizaje
Servei de Publicacions de la Universitat Jaume I (2005)La experiencia recogida en esta comunicación se basa en la puesta en práctica del mecanismo del contrato de aprendizaje para la evaluación de una asignatura con alumnado heterogéneo y “escasamente interesado” en la práctica ... -
Les habilitats socials bàsiques a través de l’aprenentatge cooperatiu, un sistema educatiu de futur
Universitat Jaume I (2019-06-11)Quan reflexiono sobre el món en el que vivim i amb el recorregut que he fet durant la meva vida, m'adono que necessitem un canvi, ja que cada cop més, les persones som més individualistes i egoistes, i això és tot el ... -
Influència d'una proposta basada en jocs cooperatius per a xiquets i xiquetes amb dificultats per a establir relacions socials
Universitat Jaume I (2023-06-08)Ser part d’un grup social i tindre les ferramentes adequades per a interactuar amb altres són factors essencials per a que l’alumnat es desenvolupe d’una manera òptima. Una gran diversitat de metodologies potencien ... -
Interculturalitat i diversitat col·lectiva en les Ciències Socials
Universitat Jaume I (2015-12-10)En aquet Treball Final de Grau (TFG) de ara endavant, es planteja un projecte intercultural que es treballarà mitjançant l’assignatura de Ciències naturals i socials, en la unitat Els països d’Europa, però afegim països ... -
La interculturalitat mitjançant l'educació musical. La cultura gitana i l'africana
Universitat Jaume I (2018)El principal propòsit d’aquest treball de fi de grau és, reflectir la importància que té l'educació musical a l'hora de dur a terme un aprenentatge intercultural, en aquest cas, cançons, ritmes, instruments i danses ... -
Jo amb tu, tu amb mi: Experiència de tutoria entre iguals en una aula de 3 anys
Universitat Jaume I (2018)El present treball constitueix el disseny d’una proposta d’intervenció fonamentada en la importància de crear escoles inclusives a través de l’aprenentatge cooperatiu, i duta a terme segons la metodologia de la tutoria ... -
“Junts cuidem el planeta”, programa de tutoria entre iguals centrat en el medi ambient per a les ciències de la naturalesa
Universitat Jaume I (2020-06-15)“Junts cuidem el planeta” és un programa de tutoria entre iguals creat per a millorar els hàbits de cura del medi ambient en l'alumnat de 5è de Primària. Aquest programa es duu a terme en l'àrea de Ciències de la Naturalesa ... -
L’aprenentatge cooperatiu en l’alumnat d’educació infantil a través del cinema
Universitat Jaume I (2018)L’escola tradicional sempre ha buscat la competició i la individualització a les aules, per contra, actualment aquest pensament ha evolucionat, donant pas a la inclusió. L’escola inclusiva és una meta que a poc a poc ens ...