Listar por tema "Satisfaction"
Mostrando ítems 1-17 de 17
-
Antecedents of airline passenger loyalty: Low-cost versus traditional airlines
Elsevier (2010)This study identifies the antecedents of airline user loyalty. A survey is administered to users of three airlines operating Barcelona-London flights. The results show that the principal antecedent of conative loyalty is ... -
Artroplàstia de genoll, valoració de resultats
Universitat Jaume I (2017-05-03)Objectius. Avaluar els resultats a l‟any de la intervenció de les artroplàsties de genoll a l‟Hospital Provincial de Castelló, i relacionar els resultats clínics, radiològics i de patient reported outcomes measures (PROMs) ... -
Calidad del cuidado por niveles de atención y características demográficas de los usuarios en los hospitales de Boyacá y Bogotá Colombia
Universitat Jaume I (2022-12-19)La calidad percibida por el usuario a través de su satisfacción con el servicio es un indicador de gestión clave. En una muestra de pacientes de hospitales y clínicas de Bogotá y Boyacá Colombia usando el CUACE se exploró ... -
Customer loyalty in clusters: perceived value and satisfaction as antecedents
Taylor & Francis (2009-08)Purpose: This paper studies, from the perspective of relationship marketing, the loyalty behavior of industrial customers in the context of a cluster. Loyalty is a key variable for studying long term relationships between ... -
De las perspectivas docentes transmisivas y constructivas a la construcción compartida del conocimiento : satisfacción e implicación profesional del profesorado de secundaria
INHASOFT Sistemas Informáticos (2008)We have verified the existence of two different teaching perspectives in former studies: a transmissive perspective and a constructive one. In present research we are going to deal with the relation between these teaching ... -
Estudio de validez de un cuestionario para conocer la adecuación de un sistema de prescripción informatizada (CAPI) por profesionales de enfermería en UCI
Universitat Jaume I (2015-09-29)Estudio de validez de un cuestionario para conocer la adecuación de un sistema de prescripción informatizada (CAPI) por profesionales de enfermería en UCI. Objetivo: Desarrollar un Cuestionario sobre la Adecuación de la ... -
Evaluación de la calidad asistencial de una unidad de hospitalización psiquiátrica mediante el uso de la escala de verona adaptada
Universitat Jaume I (2015-11-11)En el presente estudio se aplicó un cuestionario a 45 pacientes ingresados en una Unidad de Agudos de Psiquiatría, utilizando la Escala de Verona adaptada. Con el objetivo de conocer el grado de satisfacción con los servicios ... -
Exploring the Relationship Between the Acceptability of an InternetBased Intervention for Depression in Primary Care and Clinical Outcomes: Secondary Analysis of a Randomized Controlled Trial
Frontiers Media (2019-05-10)Background: Depression is one of the most prevalent psychological disorders worldwide. Although psychotherapy for depression is effective, there are barriers to its implementation in primary care in Spain. The use of the ... -
Happiness at work
Universitat Jaume I (2016-07-13)Purpose: The main purpose of this document would be exploring which are the main variables that may affect a worker’s happiness in their day to day. And in order to achieve this, in the document it is explained first of ... -
Job-person fit and well-being from a gender perspective
Elsevier (2013)Drawing on the Job-Person Fit Model, this study examines whether the wanted (person) and the actual (job) features fit has similar effects on job related well-being (work engagement and satisfaction) in both men and women. ... -
La lealtad del consumidor en el sector financiero
Universidad Nacional de Colombia. Escuela de Administración de Empresas y Contaduría Pública (2011-01)Teniendo en cuenta lo costoso que resulta mantener programas de fidelización de clientes, es necesario conocer qué aspectos del servicio de la empresa son los que realmente valora el cliente, para dedicarles mayor esfuerzo ... -
El papel de las expectativas y la satisfacción en la eficacia del tratamiento de los trastornos adaptativos
Universitat Jaume I (2015-07-22)En la actualidad, los trastornos adaptativos (TA) constituyen uno de los problemas psicológicos más frecuentes en atención primaria y hospitalaria. No obstante, existen pocos estudios sobre su tratamiento y las variables ... -
Satisfacción con los servicios de atención residencial y Calidad de Vida de las personas con Discapacidad Intelectual
Universitat Jaume I (2017)En el presente trabajo se expone los principales resultados del estudio sobre la Calidad de Vida y el nivel de Satisfacción con los servicios de atención residencial prestados por Afanias Castellón; Residencia para ... -
Satisfacción del paciente intervenido de artroplastia de rodilla - II
Universitat Jaume I (2019-03-21)Introduction. The purpose of this study was to analyse the satisfaction in patients whose total knee artroplasties (TKA) surgeries were carried out in Hospital Provincial, in Castellón, between January 2015 and December ... -
Satisfacción del paciente intervenido de artroplastia de rodilla.
Universitat Jaume I (2018-05-16)Introduction The purpose of this study was to assess satisfaction in patients undergone Total Knee Arthroplasty (TKA) at the H ospital Provincial de Castellón. The main objective was to ... -
La situación social de las personas mayores en Castellón de la Plana: Un estudio diagnóstico
Universitat Jaume I (2017-07-17)Along with the ageing of the population and the rapid urbanization societies face new challenges. Following the World Health Organization (WHO) project, the Global Network for Age - friendly ... -
Urban destination loyalty drivers and cross-national moderator effects: The case of Barcelona
Elsevier (2012-12)The objective of this paper is to analyze the loyalty of tourists to urban tourism destinations, studying the differences existing on the basis of nationality of origin. The review of the academic literature identified ...