• closedAccess   Marketing Plan Development of "Moana Surf Hostel" in Sopelana 

      Méndez Ferrera, Sara Universitat Jaume I (2015)
      Tourism is a social fact that has evolved throughout history as variables in a given time, (economic, structural, seasonal, environmental ...). At present, tourism where travelers are the protagonists of their free time ...
    • openAccess   Marketing plan of Bolsabooks 

      Muñoz Server, Isabel Universitat Jaume I (2016-06-13)
      Bolsabooks is a little company specialized in buying and selling second-handed academic books in Pamplona. This idea of businesses was adopted, from similar businesses that already exist in the Nordic countries and the ...
    • openAccess   Marketing plan of Correos, state society of posts and telegraphs S.A. 

      López Benet, Patricia Universitat Jaume I (2016-07-13)
      State Society of Posts and Telegraphs, S.A. is the leader of the postal sector in Spain in the transport of documents and goods of a non-urgent. It is the postal operator designated to offer a universal postal service ...
    • closedAccess   Marketing plan of DHL 

      Ortiz Albalat, Jorge Universitat Jaume I (2016-07-12)
      DHL is a company specializing in integrated parcel within the Deutsche Post DHL group, which was created to solve problems in maritime traffic, since the containers arrived before the documentation. This sector is in a ...
    • closedAccess   Marketing plan of Effect Vila-Real 

      Navarro Marco, Carolina Universitat Jaume I (2016-07-13)
      Efecte Vila-Real is a business center located on the main avenue of Vila-real. It belongs to Caixa rural Vila-real and its foundation. The creation of this business center is to cover the axis of the foundation dedicated ...
    • openAccess   Marketing plan of Hotel-restaurante Viñas Viejas 

      Nikolov, Iliyan Emilov Universitat Jaume I (2016-07-12)
      In the following marketing plan, we are going to explain some purposes for improving business’ situation of rural hotel and restaurant Viñas Viejas, located in Fuentes de Ayodar, Castellon’s region. The society is evolving, ...
    • closedAccess   Marketing plan of Peronda Ceramics, S.A 

      Nomdedeu Díaz-Valero, Javier Universitat Jaume I (2015)
      Throughout the next job I propose myself to analyse and study the economic activity of the Company "Peronda Ceramics, SA" regarding to the realization of my final work grade. This work will consist in an elaboration of a ...
    • closedAccess   Marketing plan of ProAddicts 

      Murria Arcusa, Lucas Universitat Jaume I (2016-07-13)
      Proaddicts Social Network SL. is a startup started in mid-summer of 2015 in Villarreal (Castellón). It has a clear objective, being the digital meeting point for all of extreme sports lovers. ProAddicts is based on three ...
    • closedAccess   Plan de marketing : Restaurante flamenco en el Grao de Castellón 

      López Sánchez, Ainoa Universitat Jaume I (2016-10-05)
      El proyecto consiste en la creación de un restaurante flamenco en el Puerto Azahar, en el Grao de Castellón y cuyo nombre es Restaurante Grao y Olé. Se ha llevado a cabo un plan de marketing para el nuevo establecimiento ...
    • closedAccess   Plan de marketing de servicios : Asociación Taijiquan 

      Muñoz Mérida, Alba Universitat Jaume I (2015)
      Taijiquan por la Terapia es una asociación dedicada a realizar clases de Taichí para todas aquellas personas con interés por practicar este tipo de arte. La asociación fue fundada en 2014 por la presidenta de la asociación, ...
    • closedAccess   Plan de Marketing FLOWwwer 

      Sarrión Sapiña, Elena Universitat Jaume I (2016-06-06)
      El presente trabajo se basa en laa creación de un plan de marketing para el lanzamiento de la nueva aplicación móvil FLOWwwer, desarrollada por FLOOWww. Es te documento nos servirá de guía para saber en qué dirección ...
    • closedAccess   Plan de marketing paradores (parador el Saler) 

      Navarro Sancho, Ángela Universitat Jaume I (2016-06-20)
      El presente trabajo elabora un supuesto plan de marketing para la sociedad Paradores de Turismo de España S.A enfocándose más detalladamente en el Parador El Saler. El plan desarrolla un análisis interno y externo de ...
    • openAccess   Plan de Marketing “3000KM” 

      Martínez Alcayde, Manuel Universitat Jaume I (2016-11-24)
      El objeto del siguiente Trabajo de Fin de Master es la elaboración de un Plan de Marketing para la empresa emprendedora llamada “3000KM”, la cual comercializa viajes alternativos, en diferentes países del mundo, mediante ...
    • closedAccess   Plan de marketiong Mary&Eddie shoe's 

      Lamo Chillerón, José Ramón de Universitat Jaume I (2015)
      El presente documento desarrollará el plan de marketing elaborado para la exportación y comercialización en EEUU de la marca de calzado para bebé e infantil “Mary&Eddie”, un calzado caracterizado por su diseño y elevada ...
    • openAccess   Trabajo Final de Master "Nomade" 

      Muñoz Sequedo, Patricia Universitat Jaume I (2016-07-18)
      El objetivo del presente trabajo final de máster es la realización de un Plan de Marketing que permita la introducción en el mercado del turismo rural de un nuevo alojamiento rural de servicios completos en la localidad ...