Listar por tema "International performance"
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Effects of network market orientation on new ventures’ international performance
Inderscience (2013)By combining international entrepreneurship and marketing aspects, this work attempts to emphasise the importance of relational knowledge in international new ventures by studying the influence of network market orientation ... -
Influencia de las orientaciones emprendedora y al mercado en los resultados de las nuevas empresas internacionales belgas y españolas
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing (2009-09)This paper aims to further the study of the factors that influence the international competitive position of international new ventures, and consequently, their international performance. We specifically analyse the role ... -
Network Market Orientation, Knowledge Management and Born Globals’ Competitiveness
InTech (2017-11)This chapter studies the influence of network market orientation (NMO) on Spanish Born Globals’ (BGs) competitiveness. The study analyses the contribution of a specific knowledge-based dynamic capability, namely ... -
Orientación al mercado de la red y capacidades dinámicas de absorción e innovación como determinantes del resultado internacional de las nuevas empresas internacionales
Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing (2013-09)Este trabajo estudia la influencia de la orientación al mercado de la red en el resultado internacional de las nuevas empresas internacionales a través de su efecto en la generación de capacidades dinámicas de absorción e ...