• closedAccess   Intervenció socioemocional en una aula de primària 

      García Bellés, Clara Universitat Jaume I (2018-07-23)
      The importance of social and emotional skills in the ordinary classroom is s o impor tant or more than the curricular work , especially in classrooms where pupils with severe behavioural disorders ...
    • openAccess   El móvil en las universidades como instrumento de respuesta de audiencias. 

      Vallet-Bellmunt, Teresa; Rivera Torres, Pilar; Vallet-Bellmunt, Ilu; Bel-Oms, Inmaculada; Zubiria-Ferriols, Edurne; Martínez-Fernández, M. Teresa Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d’investigació Didàctica y Multimèdia (2019-06)
      The Internet and the introduction of multimedia in the classroom allow students to experience situations that complement their training. In recent years, the term mobile learning (m-Learning) has become popular in educational ...
    • closedAccess   Programa para la mejora de las habilidades sociales en el contexto escolar 

      González Honrubia, Isabel Universitat Jaume I (2016-11-21)
      El objetivo general del presente trabajo, fue la implantación de un programa de intervención en un aula de Tercero de Educación Primaria, con la finalidad de mejorar las habilidades sociales del alumnado, y con ello ...