• openAccess   How might assemblages exist between school and community? 

      Williams, Simon Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2021)
      This research is framed within the context of sociocultural theories of learning, where understanding is a relationship between people and their environment. The paper examines how the researcher generated conditions ...
    • openAccess   Imatge i moviment a través de l’art contemporani en Educació Infantil 

      Almodóvar Fernández, Marta; Martínez Raurich, Cristina; Rodríguez Marín, Clara Eugenia; Parra Rodríguez, Sonia; Vidal Bellés, Estela Universitat Jaume I (2012)
      L'experiència que presentem forma part del conjunt d'activitats del projecte d'innovació educativa Espais d’art contemporani como recurs didàctic en Educació Infantil, desenvolupat durant el curs 2011-2012. Els objectius ...
    • openAccess   Pràctiques artístiques en cures pal·liatives. La Bona Mort 

      Sanjuán, Roser; Potrony, Albert Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC) (2021)
      En aquest article fem una contextualització d’un projecte artístic interessat en explorar la colectivització del procés del final de vida, les cures pal·liatives, l’acompanyament i el dol. La bona mort és una ...
    • closedAccess   Treballar l’art contemporani per mitjà del reciclatge en l’educació primària 

      Sorribes Mora, María Isabel Universitat Jaume I (2015-06-16)
      A continuació, amb la proposta d’aquest treball final de grau es vol reflectir la importància de l'Educació Artística en les aules. A pesar que al llarg de la història els plantejaments i idees sobre aquesta matèria eren ...