Listar por tema "Aprendizaje-servicio"
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
“Aprenem jugant als jocs tradicionals” : aplicació en Educació Infantil de l’Aprenentatge-Servei per a la seua recuperació.
Universitat Jaume I (2015)Aquest estudi té com a objectius recuperar els jocs tradicionals de la població d’Onda i crear hàbits nous de joc en els més menuts aplicant la metodologia de l’Aprenentatge-Servei. Amb aquesta proposta es pretén un ... -
Autoetnografia de la participació en aprenentatge-servei a la formació inicial docent
Universitat Jaume I (2020-06-11)L’educació universitària, especialment la formació inicial docent, necessiten estar en constant remodelació per tal de donar una resposta àgil i ajustada a les necessitats socials del moment. L’aprenentatge-servei (ApS) ... -
Evaluación de proyectos de aprendizaje-servicio. Porque lo que no se evalúa... se devalúa
Graó (2018-10)El artículo muestra una propuesta global de evaluación para programas de aprendizaje-servicio (ApS). Tras justif car la necesidad de planif car una evaluación ajustada a la compleja naturaleza del ApS, se expone un ... -
Ética para el desarrollo: fomentar capacidades para formar parte de la solución
Centre de recherche en éthique de l’Université de Montréal (2011)The main purpose of this article is to highlight the need to prepare citizens so that they can become co-responsible when facing the problem of development. In the first part, the ethical guidelines of the proposal are ... -
Los ODS como guía de un proyecto APS para la mejora del aprendizaje teórico-práctico y la motivación del estudiantado en Economía de 4º ESO
Universitat Jaume I (2020-07-17)El presente trabajo final de máster (en adelante TFM) pretende aportar una serie de propuestas de mejora con el fin de aumentar la motivación y el aprendizaje teórico-práctico en el alumnado de 4º de ESO que realiza ... -
L’aprenentatge-servei a través del joc motor en un context multicultural : una proposta d’intervenció en educació infantil
Universitat Jaume I (2015)El present treball parteix d’una necessitat que s’ha detectat en la zona d’influència d’un centre educatiu. Aquesta necessitat consisteix en la percepció un tant negativa de la multiculturalitat per part de les famílies ...