Mostrar el registro sencillo del ítem
Arquitectura del tiempo. La composición del movimiento y el tiempo. Crítica de la música y el cine puros.
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació | |
dc.contributor.author | Edo Tena, Fèlix | |
dc.date.accessioned | 2011-04-12T20:01:32Z | |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T13:02:27Z | |
dc.date.available | 2010-07-22 | |
dc.date.available | 2024-03-25T13:02:27Z | |
dc.date.issued | 2010-06-28 | |
dc.date.submitted | 2010-07-22 | |
dc.identifier.isbn | 9788469355091 | |
dc.identifier.uri | http://www.tdx.cat/TDX-0722110-115016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10803/10399 | |
dc.description.abstract | La recerca busca reconèixer possibles afinitats entre el so i la imatge. Per tal d'aconseguir-ho s'hi presenten una sèrie d'arguments generals relacionats amb el moviment i el temps, els quals estan presents en el so i la imatge. Però aquesta presència s'analitza a partir del treball constructiu de la composició i el muntatge. És a dir, l'analogia es realitza entre la música i el cinema. Es compara la composició musical i el muntatge cinematogràfic per tal de demostrar que hi ha un nivell en el qual és possible parlar del mateix, el que significa també que als conceptes de moviment i temps cal afegir com a vincle d'unió la faceta del pensament. <br/>Tot aixó ja indica que l'encontre científic s'organitza des de la filosofia (moviment, temps, pensament), des d'on es proposa una nova ferramenta d'anàlisi. A partir d'aquí, cal preguntar quina imatge particular del pensament ofereixen la música i el cinema. | cat |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | spa | |
dc.publisher | Universitat Jaume I | |
dc.source | TDX (Tesis Doctorals en Xarxa) | |
dc.subject | El cinema com a forma de pensament | |
dc.subject | La música com a forma de pensament | |
dc.subject | Filosofia del cinema | |
dc.subject | Filosofia de la música | |
dc.subject | Encontre científic entre música / cinema / filosof | |
dc.subject.other | Música, cinema i filosofia | |
dc.title | Arquitectura del tiempo. La composición del movimiento y el tiempo. Crítica de la música y el cine puros. | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.subject.udc | 1 | cat |
dc.subject.udc | 78 | cat |
dc.subject.udc | 79 | cat |
dc.contributor.director | Morató Pastor, Francesc | |
dc.contributor.director | Gómez Tarín, Francisco Javier | |
dc.rights.license | ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs. | |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.local.notes | francescmorato@hotmail.com, fgomez@com.uji.es |
Ficheros en el ítem
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver |
---|---|---|---|
No hay ficheros asociados a este ítem. |