Show simple item record

dc.contributorTraver Martí, Joan Andrés
dc.contributor.authorPomares Jiménez, Paula
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2014-09-02T11:09:39Z
dc.date.available2014-09-02T11:09:39Z
dc.date.issued2014-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/99747
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractLa societat canvia contínuament, per aquesta raó el sistema educatiu ha de fer front a aquests canvis assegurant-se una educació de qualitat. Per fer front a aquest repte, un dels objectius bàsics del'educació és aconseguir que l'alumnat siga capaç dinterrelacionar els seus coneixements realitzant aprenentatges significatius. Aquest es pot aconseguir mitjançant la metodologia dels Projectes de Treball, ja que aquesta permet dur a terme la globalització amb la qual l'alumnat estableix relacions entre els coneixements previs i aquells que adquireix de nous. Aquesta investigació està centrada en conèixer la valoració que té la comunitat educativa d'un determinat centre de Castelló sobre els projectes de treball. Metodològicament, per dur-la a terme he realitzat un estudi de cas. Els resultats d'aquest estudi mostren les característiques de l'aplicació dels projectes de treball en un aula determinada i la valoració que ofereix la comunitat educativa a eixe treball. Per exemple, la gran satisfacció de totes les persones implicades en el treball dels projectes o l'adequació dels Projectes de Treball als pressupostos teòrics.ca_CA
dc.description.abstractThe society is continuously changing. Because of that the education System has to face up to these changes ensuring a high quality education. To deal with this challenge, one of the basic aims of education is to achieve that pupils are able to connect their knowledge doing meaningful learning. This is achieved through the methodology of the projects that allows carrying out globalization. With this, students establish relationships between previous knowledge and that which is new. This research focuses on working with projects and it took part in a school in Castellón. This investigation considers an analysis of the educational community assessment. Talking about methodology, to carry it out I have done a case study. The results show us the projects application characteristics in a particular classroom and the valuation that the educational community offers to the project. For example, the great satisfaction of all involved in work projects or the suitability of projects working to theoretical principles.ca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectaprenentatge significatiuca_CA
dc.subjectglobalitzacioca_CA
dc.subjectconeixements previsca_CA
dc.subjectprojectes de treballca_CA
dc.subjectmeaningful learningca_CA
dc.subjectglobalizationca_CA
dc.subjectprevious knowledgeca_CA
dc.subjectwork with projectsca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.titleAplicació dels Projectes de Treball en Educació Infantil. Estudi de casca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record