Listar Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por título
-
El valor de l’Educació Musical. Proposta didàctica d’Educació Infantil per a Mestres Especialistes en Música.
Universitat Jaume I (2022-06-10)En aquest treball, es busca donar el valor i el prestigi que l’Educació Musical mereix. A més, està creat amb la fi d’ajudar o inspirar als/les mestres i futurs/es mestres de la especialitat en el seu dia a dia a l’aula. ... -
El valor del reciclatge a l’aula com a base de l’educació ambiental
Universitat Jaume I (2015-07-02)L’objectiu fonamental de l’educació primària és educar i preparar per a la vida. Una vida que tothom desenvolupa en un entorn, el qual volem que siga el millor possible. Al sistema educatiu cal aprendre una educació ... -
El valor educatiu del patrimoni històric treballat per projectes (el cas del Palau-Castell de Betxí)
Universitat Jaume I (2015-06-16)La qüestió que planteja aquest treball es el valor educatiu que té el patrimoni històric com a recurs didàctic quan es treballa amb una metodologia per projectes. S’ha estudiat que això és possible agafant com a exemple ... -
El valor educatiu i històric del patrimoni agrari
Universitat Jaume I (2017-06-14)Amb la confecció d'aquest treball final de grau en mestre d'educació primària es pretén ficar en valor el patrimoni agrari en base a la seva importància i aportació, tan en la societat actual com en èpoques pretèrites, ... -
Valor educativo de los juegos motrices en Educación Física
Universitat Jaume I (2019-06-14)En nuestro Trabajo Final de Grado (TFG) se han expuesto diferentes ideas con un fin en común: el valor educativo del juego en la etapa Primaria en la asignatura de Educación Física. Queríamos mostrar las diferentes teorías ... -
Valoració qualitativa i quantitativa de la participació de la Policia Local en els programes de convivència escolar
Universitat Jaume I (2015-07-10)Quan es parla de Policia Local, cal tindre present que es tracta de una Policia que treballa en els entorns en els que es desenvolupa la vida quotidiana, als diferents barris dels municipis, i que no pot aspirar a actuar ... -
Valoración de la competición en la asignatura de educación física: aplicación durante el periodo de practicum
Universitat Jaume I (2014-06-26) -
Els valors com a matèria transversal a partir d'una história de vida
Universitat Jaume I (2019-06-19)El present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre un ... -
Els valors que transmet la pilota valenciana
Universitat Jaume I (2019-06-14)Aquest Treball de Final de Grau té com a principal objectiu analitzar la necessitat d’introduir la pilota valenciana a les sessions d’Educació Física durant l’etapa de Primària, ja que aquesta primera, és un agent important ... -
Ventajas del aprendizaje a través de proyectos respecto a las metodologías convencionales en la asignatura de Ciencias Sociales
Universitat Jaume I (2020-07-10)La enseñanza de las ciencias sociales está sufriendo un cambio progresivo, la sociedad cambia constantemente y se descubren nuevos modelos educativos, por eso es importante conocer cómo los docentes y las docentes buscan ... -
La vesprada compartida
Universitat Jaume I (2017-06-13)Aquest treball consisteix en el desenvolupament d'un curtmetratge d'animació en 3D. El tema sobre el que tracta el curtmetratge, va ser triat pels nens i nenes de segon de primària on estava fent les pràctiques, amb ... -
La veu en primària com a vehicle d’integració
Universitat Jaume I (2016-06-22) -
Viajando por las diferentes tipologías textuales
Universitat Jaume I (2017)Este trabajo, pretende trabajar la integración de las lenguas por medio de una metodología cooperativa. Esta basado en un estudio de investigación en una clase de la Formación de Personas Adultas (F.P.A.) Germà Colon, ... -
Un viatge cap a la diversitat familiar: proposta didàctica per conscienciar de les diferents realitats familiars
Universitat Jaume I (2019-06-18)El present TFG exposa una investigació feta sobre la posada en pràctica d’un taller de sensibilització “Un viatge cap a la diversitat familiar” dut a terme en un centre públic de la localitat de Castelló. Aquest taller ... -
‘El videoart en Educació Primària. Creem en colors.’
Universitat Jaume I (2020-06-17)El document que trobem a continuació correspon al Treball Final de Grau (TFG) en mestre/a d'Educació Primària. En aquest treball s'ha dut a terme una proposta didàctica la qual té intenció en promoure la creació artística ... -
Els videojocs com a recurs educatiu musical
Universitat Jaume I (2021-06-18)Actualment ens trobem en un temps on la tecnologia ha evolucionat de tal forma que s'ha introduït en les nostres vides, ja que en tot moment estem envoltats d'ella, quan veiem les últimes notícies, per fer exercici, ... -
Videotutoriales para utilizar la Pizarra Digital Interactiva
Universitat Jaume I (2016-07-15)“La educación es uno de los valores principales de la sociedad, un bien que ha de cuidarse y para el que se deben invertir los mejores recursos.” (Ahedo Ruiz, J. y Danvila del Valle, I. cap.VII,) El siguiente trabajo ... -
Vilafranca, un tresor educatiu. Proposta didàctica per a l'Educació Primària
Universitat Jaume I (2020-06-15)Vilafranca és una localitat envoltada de tresors educatius que quasi mai s’utilitzen, per tant, fer ús d’ells, reivindicar-los i potenciar-los pot ser una eina fonamental en aquesta lluita contra la despoblació. El ... -
VINCLES ENTRE ESCOLA I MUSEU. Una experiència educativa al Museu del Taulell “Manolo Safont”
Universitat Jaume I (2023-06-08)Aquest projecte es centra en el el vincle entre l’educació formal i l’educació no formal en l’Educació Primària, en aquest cas a través d’una experiència educativa de quatre setmanes al Museu del Taulell “Manolo Safont” ... -
La visión geométrica en el entorno
Universitat Jaume I (2018)Tan esencial es la geometría como la educación plástica. En este trabajo de final de grado fusiono ambos conceptos y los trabajamos en la asignatura de matemáticas. Mediante la observación – experimentación los alumnos ...