Mostrar el registro sencillo del ítem
Análisi del perfil professional psicopedagog/-a
dc.contributor.author | Barrera, Consuelo | |
dc.contributor.author | González, David | |
dc.contributor.author | Martí, Mireia | |
dc.contributor.author | Romero, Mónica | |
dc.date.accessioned | 2013-12-27T11:50:00Z | |
dc.date.available | 2013-12-27T11:50:00Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/78531 | |
dc.description | Tretzenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2007-2008) | ca_CA |
dc.description.abstract | La finalitat de la investigació era relacionar les actuacions cap a la diversitat de 17 psicopedagogs de la província de Castelló amb els tres models bàsics d’orientació psicopedagògica. També volíem comprovar si en la pràctica orientadora dels psicopedagogs existeixen models d’intervenció purs o mixtos. Per a realitzar l’estudi descriptiu, vam elaborar un qüestionari amb tres alternatives de resposta. Els estadístics descriptius utilitzats per l’anàlisi de les dades van ser un anàlisi de conglomerats jeràrquics, un anàlisi de conglomerats K-medias i un anàlisi factorial. Els resultats obtinguts demostren que no es donen models purs en la intervenció, que la pràctica psicopedagògica s’emmarca principalment en el model de programes i de consulta i que, independentment del model que s’adopte, la resposta a la diversitat és majoritàriament inclusiva. | ca_CA |
dc.description.abstract | The purpose of this investigation was to relate the actions towards diversity of 17 Psychologists of the province of Castellon with the three basic models of guidance. We also wanted to see whether in the practice guiding of Psychologists the intervention models are pure or mixed. In order to do our descriptive study, we developed a questionnaire with three possible answers. The statistical indicators used for the analysis of the data were a hierarchical cluster analysis, an analysis of half K-factor conglomerates and a factorial analysis. The results show that there are no pure models in the speech, that practice psychology falls mainly on the model of programs and reference and that, regardless of the model adopted, the answer to diversity is mostly inclusive. | ca_CA |
dc.format.extent | 17 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 13,2007-2008 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.title | Análisi del perfil professional psicopedagog/-a | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |