Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBarrera, Consuelo
dc.contributor.authorGonzález, David
dc.contributor.authorMartí, Mireia
dc.contributor.authorRomero, Mónica
dc.date.accessioned2013-12-27T11:50:00Z
dc.date.available2013-12-27T11:50:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/78531
dc.descriptionTretzenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2007-2008)ca_CA
dc.description.abstractLa finalitat de la investigació era relacionar les actuacions cap a la diversitat de 17 psicopedagogs de la província de Castelló amb els tres models bàsics d’orientació psicopedagògica. També volíem comprovar si en la pràctica orientadora dels psicopedagogs existeixen models d’intervenció purs o mixtos. Per a realitzar l’estudi descriptiu, vam elaborar un qüestionari amb tres alternatives de resposta. Els estadístics descriptius utilitzats per l’anàlisi de les dades van ser un anàlisi de conglomerats jeràrquics, un anàlisi de conglomerats K-medias i un anàlisi factorial. Els resultats obtinguts demostren que no es donen models purs en la intervenció, que la pràctica psicopedagògica s’emmarca principalment en el model de programes i de consulta i que, independentment del model que s’adopte, la resposta a la diversitat és majoritàriament inclusiva.ca_CA
dc.description.abstractThe purpose of this investigation was to relate the actions towards diversity of 17 Psychologists of the province of Castellon with the three basic models of guidance. We also wanted to see whether in the practice guiding of Psychologists the intervention models are pure or mixed. In order to do our descriptive study, we developed a questionnaire with three possible answers. The statistical indicators used for the analysis of the data were a hierarchical cluster analysis, an analysis of half K-factor conglomerates and a factorial analysis. The results show that there are no pure models in the speech, that practice psychology falls mainly on the model of programs and reference and that, regardless of the model adopted, the answer to diversity is mostly inclusive.ca_CA
dc.format.extent17 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 13,2007-2008ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.titleAnálisi del perfil professional psicopedagog/-aca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/