El salt a l ’exterior de les empreses de nova creació
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadatos
Título
El salt a l ’exterior de les empreses de nova creacióFecha de Publicación
2012Resumen
New international companies have come true thanks to globalization. They will be playing a major role in the 21st century, as their impact on economic and social progress is significantly larger than that of other ... [+]
New international companies have come true thanks to globalization. They will be playing a major role in the 21st century, as their impact on economic and social progress is significantly larger than that of other kind of new companies. Nevertheless, their international success is subject to the adoption of a strategic approach which will provide them with the required tools to overcome future challenges, given their scarcity of resources. This paper explores the main aspects of the abovementioned strategic approach, aimed at contributing to the success of the companies in international markets. [-]
L’existència d’empreses internacionals de nova creació constitueix una realitat possible gràcies a la globalització. Aquestes noves empreses internacionals estan cridades a ocupar un paper destacat en el segle ... [+]
L’existència d’empreses internacionals de nova creació constitueix una realitat possible gràcies a la globalització. Aquestes noves empreses internacionals estan cridades a ocupar un paper destacat en el segle XXI, ja que la seua repercussió en el progrés econòmic i social és significativament major que la d’altres tipus de noves empreses. No obstant, l’èxit internacional d’aquestes empreses passa per l’adopció d’un enfocament estratègic que els proporcione les eines necessàries per a superar els desafiaments a què s’hauran d’enfrontar, tenint en compte les seues limitacions de recursos. En aquest treball s’exploren els principals aspectes que ha de cobrir aquest enfocament estratègic perquè efectivament contribuïsca a l’èxit d’aquestes empreses en els mercats internacionals. [-]
La existencia de empresas internacionales de nueva creación constituye una realidad posible gracias a la globalización. Estas nuevas empresas internacionales están llamadas a ocupar un papel destacado en el siglo ... [+]
La existencia de empresas internacionales de nueva creación constituye una realidad posible gracias a la globalización. Estas nuevas empresas internacionales están llamadas a ocupar un papel destacado en el siglo XXI, puesto que su repercusión en el progreso económico y social es significativamente mayor que la de otros tipos de nuevas empresas. Sin embargo, el éxito internacional de estas empresas pasa por la adopción de un enfoque estratégico que les proporcione las herramientas necesarias para superar los desafíos a los que se deberán enfrentarse, habida cuenta de sus limitaciones de recursos. En este trabajo se exploran los principales aspectos que debe cubrir este enfoque estratégico para que efectivamente contribuya al éxito de estas empresas en los mercados internacionales. [-]
L ’existence d ’entreprises internationales de nouvelle création constitue une réalité possible grâce à la mondialisation. Ces nouvelles entreprises internationales son appelées à prendre une place remarquable ... [+]
L ’existence d ’entreprises internationales de nouvelle création constitue une réalité possible grâce à la mondialisation. Ces nouvelles entreprises internationales son appelées à prendre une place remarquable au XXI siècle, car leur répercussion sur le progrès économique et social est significativement plus grande que celle d ’autres sortes d ’entreprises. Cependant, le succès international de ces entreprises passe par l’adoption d’une approche stratégique leur fournissant les outils nécessaires pour surmonter les dés qu’ils devront affronter, tenant compte de leurs limitations de recours. Ce travail explore les principaux aspects que cette approche stratégique doit couvrir, afin qu’elle puisse contribuer effectivement au succès de ces entreprises dans les marchés internationaux. [-]
Palabras clave / Materias
International new ventures | Globalization | Entrepreneurial networks | Glocal strategy approach | Empreses internacionals de nova creació | Globalització | Xarxes emprenedores | Enfocament estratègic glocal | Empresas internacionales de nueva creación | Globalización | Redes emprendedoras | Enfoque estratégico glocal
Cita bibliográfica
RIPOLLÉS MELIÁ, María; FLOR PERIS, María Luisa. El salt a l’exterior de les empreses de nova creació. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2012, núm. 23, p. 101-112Publicado en
Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2012, 23, p. 101-112Colección
Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica;23Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess