Els aprenentatges lingüístics en altres disciplines
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8016
comunitat-uji-handle3:10234/8623
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Els aprenentatges lingüístics en altres disciplinesAutoría
Fecha de publicación
2011-04Editor
GraóISSN
1133-9845Cita bibliográfica
Articles de didáctica de la llengua i de la literatura (abril/junio 2011), núm. 54, 9-16Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://articles.grao.com/revistas/articles/054-la-llengua-mes-enlla-de-les-class ...Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
L’estudi d’una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos.
Si el primer i el segon corresponen, bàsicament –tot i que sense exclusivitat–, a les
disciplines lingüístiques, la tercera ... [+]
L’estudi d’una llengua segueix tres grans eixos: la història, les estructures i els usos.
Si el primer i el segon corresponen, bàsicament –tot i que sense exclusivitat–, a les
disciplines lingüístiques, la tercera directriu no pot reduir-se a l’àmbit curricular
d’aquestes, sinó que el desenvolupament de les destreses verbals (definir, parafrasejar,
fer resums, interpretar i produir textos formals, etc.) s’articula en objectius que
només s’assoliran mitjançant un ensinistrament quotidià i generalitzat en tot
l’espectre curricular. [-]
Studying a language involves three main points: history, structures and uses. If the
first and second points correspond basically – although not exclusively - to language
subjects, the third point cannot be reduced ... [+]
Studying a language involves three main points: history, structures and uses. If the
first and second points correspond basically – although not exclusively - to language
subjects, the third point cannot be reduced to the curriculum, but involves developing
verbal skills (define, paraphrase, summarise, interpret and produce formal
texts) articulated in objectives that will only be reached through everyday, generalised
teaching across the curricular spectrum. [-]
Derechos de acceso
Aparece en las colecciones
- FIL_Articles [316]