Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per a facilitar la navegació als usuaris i oferir-los una millor experiència i servei. Si continueu navegant, entenem que accepteu la política de galetes de la Universitat Jaume I.  Més informació
Tancar

Repositori Universitat Jaume I

    • valencià
    • español
    • english
  • valencià 
    • valencià
    • español
    • english
  • Connexió
Visualitza element 
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Investigación
  • Departament: Administració d'Empreses i Màrqueting
  • EMP_Articles
  • Visualitza element
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Investigación
  • Departament: Administració d'Empreses i Màrqueting
  • EMP_Articles
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Multidimensional perspective of perceived value in industrial clusters

Thumbnail
Visualitza/
versió pre-print (147.3Kb)
Impacte
Google Scholar Scholar | Altres documents de l'autor: Callarisa Fiol, Luis José; Moliner, Miguel Angel; Sánchez García, JavierMicrosoft Academico
Compartir
Mostra METS | MarcXML
Exportar a
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre complet de l'element

comunitat-uji-handle:10234/9

comunitat-uji-handle2:10234/8645

comunitat-uji-handle3:10234/8646

INVESTIGACION

Metadades

Títol
Multidimensional perspective of perceived value in industrial clusters
Autor (s)
Callarisa Fiol, Luis José;
Moliner, Miguel AngelOrcidScopusResearcherIDMendeley;
Sánchez García, Javier
Data de publicació
2011
URI
http://hdl.handle.net/10234/41360
DOI
http://dx.doi.org/10.1108/08858621111112302
ISSN
0885-8624
Editor
Emerald Group
Resum
Purpose – This paper aims to demonstrate that aspects of a rational or functional character and aspects of an emotional and social nature condition the perceived value of the exchange relationships among firms in an ... [+]
Purpose – This paper aims to demonstrate that aspects of a rational or functional character and aspects of an emotional and social nature condition the perceived value of the exchange relationships among firms in an industrial cluster. Design/methodology/approach: – The research uses structural equation models (SEM) to test the models and applies the maximum likelihood estimation method in all the causal models obtained in the course of the data analysis. Findings – The results obtained support the hypotheses put forward, and in particular the importance of emotional and social values in industrial relations. Research limitations/implications – Recent advances in consumer and services marketing consider that perceived value and satisfaction are central to explaining customer loyalty. However, very few studies in B2B explain the multidimensionality of perceived value. For this purpose, the authors test their working hypotheses in the Spanish ceramic tiles cluster. Specifically, they analyze the relationships between manufacturers and a supplier of frits, enamels and ceramic colors and related services. Practical implications – An empirical study demonstrates that experience and interpersonal relationships are more important than price and switching costs in an industrial cluster context. The empirical study and the results provide evidence for managers: the critical influence of the emotional and social values perceived by the customer on his level of satisfaction and on the achievement of final loyalty. Originality/value – The paper highlights the importance of the most intangible dimensions of value for the relations between companies in an industrial cluster [-]
Paraules clau / Matèries
Buyer-seller relationships | Social values | Spain
Cita bibliogràfica
Journal of business and industrial marketing (2011), vol. 26, no. 2, 132 - 145
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/article
Drets d'accés
© 2011 Emerald Group
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
  • EMP_Articles [290]

entitlement


El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78
 

 

Inici de DSpaceQuè és el Repositori UJI?AjudaContacte

NotíciesFacebookBlogTwitterSlideSharePinterest

Visualitza

Tot DSpaceComunitats i col·leccionsPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clauAquesta col·leccióPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clau

El meu compte

EntraRegistre

Estadístiques

Estadistiques d'ús
Tweets por BibliotecaUJI

El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78