Discipline, learning and interaction in US bilingual classroom contexts
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/617
SEHA-REVISTASConsultad el texto completo
http://www.raco.cat/index.php/CLR/article/view/106206 |
Metadatos
Título
Discipline, learning and interaction in US bilingual classroom contextsAutor (es)
Fecha de publicación
2007Editor
Universitat Jaume I. Departament d’Estudis Anglesos i Departament de Llengues i Cultures EuropeesPalabras clave / Materias
Cita bibliográfica
Cultura, lenguaje y representación: revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I; Vol.: 4Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleDerechos de acceso
L'accés als articles a text complet inclosos a RACO és gratuït, però els actes de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació total o parcial estan subjectes a les condicions d'ús de cada revista i poden requerir el consentiment exprés i escrit dels autors i/o institucions editores.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- CLR_2007_núm.4 [16]