Mostrar el registro sencillo del ítem
Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recerca
dc.contributor.author | Sánchez Rodríguez, Susana | |
dc.contributor.author | Ríos García, Isabel | |
dc.date.accessioned | 2012-05-22T07:55:09Z | |
dc.date.available | 2012-05-22T07:55:09Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | ARTICLES. Didàctica de la Llengua i Literatura, n. 55, p. 25-32 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1133-9845 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/38480 | |
dc.description.abstract | This work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an understanding of the relative influence of the teaching practices currently used in the classroom and the prior knowledge pupils have when teaching and learning the written language begins (5 and 6 years of age). The article presents some of the results from the study, which should be of particular relevance to teachers in the initial cycle. | |
dc.description.abstract | En aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu principal era comprendre la influència relativa de les pràctiques docents vigents en les aules i els coneixements previs dels alumnes en el moment en què s'inicia l'ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita (P5 i 1r de primària). Es presenten alguns dels resultats obtinguts, rellevants per als docents en el cicle inicial. | |
dc.format.extent | 14 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Graó | ca_CA |
dc.relation.isFormatOf | ARTICLES. Didáctica de la Llengua i la Literatura, n. 55, p. 25-32 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Formació de docents | ca_CA |
dc.subject | Ensenyament de la llengua escrita | ca_CA |
dc.subject | Educació primària | ca_CA |
dc.subject | Alfabetització | ca_CA |
dc.subject | Teacher training | |
dc.subject | Teaching written language | |
dc.subject | Primary education | |
dc.subject | Literacy | |
dc.title | Llegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recerca | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
EDU_Articles [500]