Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSánchez Rodríguez, Susana
dc.contributor.authorRíos García, Isabel
dc.date.accessioned2012-05-22T07:55:09Z
dc.date.available2012-05-22T07:55:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationARTICLES. Didàctica de la Llengua i Literatura, n. 55, p. 25-32ca_CA
dc.identifier.issn1133-9845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/38480
dc.description.abstractThis work outlines a research study conducted to address the conditions in which the written language is taught. It is the result of an effort made by several Spanish universities and the main aim was to reach an understanding of the relative influence of the teaching practices currently used in the classroom and the prior knowledge pupils have when teaching and learning the written language begins (5 and 6 years of age). The article presents some of the results from the study, which should be of particular relevance to teachers in the initial cycle.
dc.description.abstractEn aquesta contribució es dóna compte d'una recerca que ha abordat les condicions de l'ensenyament de la llengua escrita1. És producte d'un esforç compartit entre diferents universitats de l'Estat Espanyol i l'objectiu principal era comprendre la influència relativa de les pràctiques docents vigents en les aules i els coneixements previs dels alumnes en el moment en què s'inicia l'ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita (P5 i 1r de primària). Es presenten alguns dels resultats obtinguts, rellevants per als docents en el cicle inicial.
dc.format.extent14 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherGraóca_CA
dc.relation.isFormatOfARTICLES. Didáctica de la Llengua i la Literatura, n. 55, p. 25-32ca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectFormació de docentsca_CA
dc.subjectEnsenyament de la llengua escritaca_CA
dc.subjectEducació primàriaca_CA
dc.subjectAlfabetitzacióca_CA
dc.subjectTeacher training
dc.subjectTeaching written language
dc.subjectPrimary education
dc.subjectLiteracy
dc.titleLlegir i escriure en el primer cicle de primària: aportacions d’una recercaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem