El barret de copa alta on tot és possible: una experiència de diaris dialògics en l’aula virtual en la formació de mestres
Ver/ Abrir
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Aguilar, Consol; Arroyo, Alayn; Cremades, Irene; Mejías, Marta; Roig, Guillermo; Torrego Egido, Luis
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
El barret de copa alta on tot és possible: una experiència de diaris dialògics en l’aula virtual en la formació de mestresAutoría
Fecha de publicación
2011Editor
Centre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)ISSN
1575-9016Cita bibliográfica
Quaderns d'educació contínua (2011), núm. 24, 133-154Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://www.crec.info/#/portfolio-02-00Palabras clave / Materias
Aula virtual | Universitat Jaume I | Diaris dialògics | Ensenyament/aprenentatge virtual | Virtual classroom | Dialogic diaries | Virtual teaching/learning | Preschool teachers--Weblogs | Elementary school teachers--Weblogs | Web-based instruction | Mestres d'educació infantil--Blocs | Mestres--Blocs | Ensenyament virtual
Resumen
L’aula virtual és l’entorn virtual d’ensenyament/aprenentatge de la Universitat Jaume I (UJI). Dóna suport complementari a les classes presencials. Es basa en el programari lliure Moodle i està integrada a la base de ... [+]
L’aula virtual és l’entorn virtual d’ensenyament/aprenentatge de la Universitat Jaume I (UJI). Dóna suport complementari a les classes presencials. Es basa en el programari lliure Moodle i està integrada a la base de dades de gestió acadèmica de l’UJI. El moodle ajuda el professorat a crear comunitats virtuals
d’aprenentatge cooperatiu i complementa l’entorn presencial (Margelí-Muria, 2008). A través dels diaris dialògics, penjats cada dia a l’aula i oberts a qualsevol visitant que volgués compartir-la, hem reflexionat sobre la nostra pràctica en les classes presencials i reformulat des de la teoria des de quatre punts bàsics units a l’aprenentatge dialògic: la reflexió sobre l’acció i la discussió entre grups d’iguals, la igualtat des de la diversitat, el treball cooperatiu i solidari i la inclusió d’altres veus i col•lectius que treballen des d’una concepció radical de la democràcia [-]
The virtual classroom is the virtual teaching/learning environment of the Universitat Jaume I (UJI) and provides complementary support to the face-to-face classes. It is based on the freeware application Moodle and ... [+]
The virtual classroom is the virtual teaching/learning environment of the Universitat Jaume I (UJI) and provides complementary support to the face-to-face classes. It is based on the freeware application Moodle and is integrated within the academic management database of the UJI. Moodle helps teachers create virtual cooperative learning communities and complements the in-person environment (Margelí-Muria, 2008). Through dialogic diaries, which are posted every day in the classroom and are open to any visitor who wants to share them, we have reflected on our practice in the face-to-face classes and reformulated it based on the theory of four basic points linked with dialogic learning, i.e. reflection on action and discussion among peer groups; equality based on diversity; work based on cooperation and solidarity; and the inclusion of other voices and collective groups that approach their work from a radical conception of democracy. [-]
Derechos de acceso
© Centre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EDU_Articles [500]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autoría o Palabra clave.
-
Trabajo en mundos virtuales. Del teletrabajador al avatar a tiempo completo
Sáez Soro, Emilio Aula de Videojuegos de la Facultad de Comunicación. Universidad de Sevilla (2014)With the growth to the number of inhabitants of virtual worlds have also diversified the types of activities and interests of those within them. That's kind of parallel life suposse in many occasions the need for users to ... -
El trabajo del presentador de televisión en un escenario virtual
GALAN, Esteban Universidad de La Laguna. Laboratorio de Tecnologías de la Información y Nuevos Análisis de Comunicación Social (2009)The virtual set is the result of the application of virtual reality technology to television. This article examines the extent to which the work of people, functioning with virtual set, who are placed in front of a camera ... -
La escenografía virtual en la retransmisión de grandes eventos
GALAN, Esteban; Fernández Fernández, César Universidad de La Laguna. Laboratorio de Tecnologías de la Información y Nuevos Análisis de Comunicación Social (2011)En el año 2000, el experto en escenarios virtuales de la BBC, Danny Popkin, demandaba un mayor aprovechamiento de los escenarios virtuales en televisión. Diez años más tarde la situación es muy similar. La experiencia de ...