Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTraver-Martí, Joan Andrés
dc.date.accessioned2011-06-27T10:06:22Z
dc.date.available2011-06-27T10:06:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationTRAVER-MARTÍ, Joan Andrés. Els dons de l’educació: dels altres, del regal de la cultura i d’una missió de salvació. Quaderns d'educació contínua, 2008, n. 19 pp. 47-63
dc.identifier.issn1575-9016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/24562
dc.description.abstractActivar el desig d’educar, seduir el nostre alumnat per a recuperar el plaer d’aprendre en la societat de la informació i de la cultura audiovisual només es pot aconseguir aprofitant els recursos de la cultura de la iconosfera i conciliant antics antagonismes psicològics, sociològics i culturals: emoció i raó, mite i ciència, plaer i esforç, imatge i paraula Algunes de les principals lloses que dificulten els camins de transformació i innovació docent les podem sintetitzar en les següents: la cultura del toreig o de l’evitació, la cultura de la culpa, la cultura de la queixa, la cultura del turista o del col·leccionista, la cultura de la comoditat, la cultura del franctirador o la cultura arborescent i la cultura professionalista Les mestres i els mestres que fan possibles alguns dels somnis educatius de major justícia social, sense cap lloc a dubtes, són persones vitalistes, compromeses amb el seu temps i amb les seues gents, implicades en la seua pròpia realitat social i histórica
dc.description.abstractActivating the desire to educate; captivating our students to regain the pleasure of learning in the information society and the audiovisual culture can only be achieved using the resources of the culture of iconosphere and reconciling old psychological, sociological and cultural antagonisms: reason and emotion, myth and science, pleasure and effort, word and image. We can summarize some of the main slabs that impede the path of transformation and innovation in teaching as follows: the culture of dodging or avoidance, the culture of blame, the culture of complaint, the culture of the tourist or the collector, the culture of comfort, the culture of the sniper or the arborescence and the professionalizing culture. Teachers who make possible some of the educational dreams of a greater social justice, without any doubt, are vital people, committed with their time and their fellow human beings; people involved in their own social and historical reality.
dc.format.extent17 p.
dc.language.isocat
dc.publisherCentre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)
dc.relation.isPartOfQuaderns d'educació contínua, 2008, n. 19
dc.rights© Centre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva)
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/*
dc.subjectEducació
dc.subjectCultura
dc.subjectHumanitat
dc.subjectDons
dc.subjectDesig d’educar
dc.subjectEducation
dc.subjectCulture
dc.subjectHumanity
dc.subjectGifts
dc.subjectDesire to educate
dc.subject.lcshEducational anthropology
dc.subject.otherAntropologia educativa
dc.titleEls dons de l’educació: dels altres, del regal de la cultura i d’una missió de salvació
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.relation.publisherVersionhttp://www.crec.info/#/portfolio-02-00


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem