Les emocions a través de les arts plàstiques. Portem el museu a l'aula
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Les emocions a través de les arts plàstiques. Portem el museu a l'aulaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ribera Giner, Marc; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2019-06-18Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball de final de grau, té com a principal objectiu donar a conéixer les arts plàstiques en
edats properes, així com el treball de les emocions perquè aprenguen a saber identificar-les,
gestionar-les i ... [+]
Aquest treball de final de grau, té com a principal objectiu donar a conéixer les arts plàstiques en
edats properes, així com el treball de les emocions perquè aprenguen a saber identificar-les,
gestionar-les i expressar-les a través de l’art. Al llarg d’aquesta unitat didàctica plantejada, es
portarà a terme la realització de diferents obres plàstiques amb els alumnes de cinc anys d’infantil,
on ells siguen els artistes i protagonistes de les seues obres. A més, es pretén que els xiquets i
xiquetes, coneguen i sàpien, què és un museu i què poden trobar en ell per després portar-lo a
l’aula.
Al llarg d’aquest treball es farà una reflexió de com és consideren les arts plàstiques en les aules
d’infantil, de la carència de coneixement i de formació de professorat per poder realitzar activitats
plàstiques amb objectius curriculars, i no només com a passatemps o com a decoració, de com
podem fer per millorar aquesta situació com a futurs mestres, i una proposta d’activitats per poder
utilitzar i desenvolupar en les aules d’infantil. Al llarg d’aquesta unitat didàctica també s’ha tingut
en compte la diversitat en les aules d’infantil, per la qual cossa, totes les activitats plantejades es
podran modificar i adaptar segons l’atenció a les necessitats de cadascun depenent de l’alumnat.
Finalment, es realitzarà una reflexió sobre què podem avaluar i una proposta d’avaluació. [-]
The main objective of this thesis is to show plastic arts in the first years of age, as well as
knowledge in emotions so that small children can learn to identify, manage and express
themselves through art. Throughout ... [+]
The main objective of this thesis is to show plastic arts in the first years of age, as well as
knowledge in emotions so that small children can learn to identify, manage and express
themselves through art. Throughout this didactic unit it will be carried out the realization of different
plastic works with five years old students from nursery, where they will be the artists and
protagonists of their own pieces of art. In addition, it is intended that children, get to know and
understand, what is a museum and what they can find in it so that then they can bring it to the
classroom.
Throughout this work, we will reflect on how plastic arts are considered in children's classrooms,
lack of knowledge and teacher training in order to be able to do plastic activities with curricular
objectives, and not just as a hobby or as a decoration, how we can do to improve this situation as
future teachers, and a proposal of activities to be able to use and develop in the children's
classrooms. Throughout this didactic unit, diversity in the children's classrooms has also been
taken into account. For that reason, all the activities proposed can be modified and adapted
according to the needs of each student. Finally, it will be made a reflection on what we can
evaluate and a proposal of evaluation. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess