Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFerrer Bartoll, Gerardo
dc.contributor.otherFernández Nadal, Carmen María
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2019-07-31T10:08:03Z
dc.date.available2019-07-31T10:08:03Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183514
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractMolts Treballs Final de Màster busquen aportar novetats i innovació amb consignes o horitzons trencadors a la dinàmica tradicional i amb propostes com l’eliminació dels exàmens memorístics i teòrics; la creació de noves formes d’avaluació; l’ús de les noves tecnologies en la tasca docent; etc. Un primer pas, modest però ben encaminat pot ser iniciar els canvis des de punts que requereixen una actuació i modificació immediata ‒com és el cas de les proves i exàmens de recuperació que es solen dur a terme als centres de Secundària de la nostra Comunitat‒. Les dues setmanes que transcorren entre els últims dies de curs i les dates d’aquestes proves de recuperació, converteix qualsevol intent (o plantejament d’estudi de l’alumnat suspés) en una carrera contrarellotge. S’ha de memoritzar un temari molt extens; sense ningú que els acompanye en aquest procés d’alt esforç; i amb materials no tot lo suficientment preparats que es consideraria oportú. Precisament, la nostra proposta ve encaminada cap a la proposta d’ús de la ferramenta digital eXeLearning com a opció qualificada per a la creació de materials per a la preparació, repàs o realització d’aquestes proves. Ací és on el nostre treball busca aprofundir en la investigació educativa a través d’enquestes d’opinió ‒realitzades a docents i alumnat‒ per a generar materials didàctics amb l’eina proposada i d’acord amb les respostes obtingudes sobre temes relacionats amb la formació, metodologies d’avaluació i proves de recuperació. Així doncs, el present text comparteix diferents modalitats; com són la 2 i la 6 de les establertes per la normativa de TFM del Màster de Professorat d’ESO, Batxillerat, FP i Idiomes de l’UJI. De la investigació documental, anàlisi de fonts primàries i articles d’opinió, s’ha generat un relat explicatiu i argumentatiu sobre l’ús, característiques, utilitats i avantatges que pensem que pot incorporar l’ús de materials eXe com a eina d’autoaprenentatge guiat per a l’alumnat. Aquest èxit ve condicionat de molts altres aspectes com són la formació de docents i alumnat; desenvolupament de competències i coneixements (curriculars o no) en l’alumnat; o limitacions de materials, tècniques, econòmiques, etc. dels centres i dels discents que fan ús d’ells; ... En definitiva, del que es tracta és d’adequar la realitat de treball i aprenentatge que es viu als centres educatius, amb la realitat social, econòmica, de valors i digital que el context i la societat canviant van demanant. Sols així prepararem a l’alumnat per al món com a majors d’edat responsables i formats en valors i coneixements necessaris per a millorar la qualitat de tot plegat com a ciutadania i progrés.ca_CA
dc.format.extent130 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleL’aplicació d’eXeLearning per a la preparació, ampliació i repàs dels exàmens de recuperació als centres d’ESO i Batxillerat. Un cas pràctic per a Almassora i voltantsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem