Mostrar el registro sencillo del ítem
L’aplicació d’eXeLearning per a la preparació, ampliació i repàs dels exàmens de recuperació als centres d’ESO i Batxillerat. Un cas pràctic per a Almassora i voltants
dc.contributor.author | Ferrer Bartoll, Gerardo | |
dc.contributor.other | Fernández Nadal, Carmen María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T10:08:03Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T10:08:03Z | |
dc.date.issued | 2019-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183514 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Molts Treballs Final de Màster busquen aportar novetats i innovació amb consignes o horitzons trencadors a la dinàmica tradicional i amb propostes com l’eliminació dels exàmens memorístics i teòrics; la creació de noves formes d’avaluació; l’ús de les noves tecnologies en la tasca docent; etc. Un primer pas, modest però ben encaminat pot ser iniciar els canvis des de punts que requereixen una actuació i modificació immediata ‒com és el cas de les proves i exàmens de recuperació que es solen dur a terme als centres de Secundària de la nostra Comunitat‒. Les dues setmanes que transcorren entre els últims dies de curs i les dates d’aquestes proves de recuperació, converteix qualsevol intent (o plantejament d’estudi de l’alumnat suspés) en una carrera contrarellotge. S’ha de memoritzar un temari molt extens; sense ningú que els acompanye en aquest procés d’alt esforç; i amb materials no tot lo suficientment preparats que es consideraria oportú. Precisament, la nostra proposta ve encaminada cap a la proposta d’ús de la ferramenta digital eXeLearning com a opció qualificada per a la creació de materials per a la preparació, repàs o realització d’aquestes proves. Ací és on el nostre treball busca aprofundir en la investigació educativa a través d’enquestes d’opinió ‒realitzades a docents i alumnat‒ per a generar materials didàctics amb l’eina proposada i d’acord amb les respostes obtingudes sobre temes relacionats amb la formació, metodologies d’avaluació i proves de recuperació. Així doncs, el present text comparteix diferents modalitats; com són la 2 i la 6 de les establertes per la normativa de TFM del Màster de Professorat d’ESO, Batxillerat, FP i Idiomes de l’UJI. De la investigació documental, anàlisi de fonts primàries i articles d’opinió, s’ha generat un relat explicatiu i argumentatiu sobre l’ús, característiques, utilitats i avantatges que pensem que pot incorporar l’ús de materials eXe com a eina d’autoaprenentatge guiat per a l’alumnat. Aquest èxit ve condicionat de molts altres aspectes com són la formació de docents i alumnat; desenvolupament de competències i coneixements (curriculars o no) en l’alumnat; o limitacions de materials, tècniques, econòmiques, etc. dels centres i dels discents que fan ús d’ells; ... En definitiva, del que es tracta és d’adequar la realitat de treball i aprenentatge que es viu als centres educatius, amb la realitat social, econòmica, de valors i digital que el context i la societat canviant van demanant. Sols així prepararem a l’alumnat per al món com a majors d’edat responsables i formats en valors i coneixements necessaris per a millorar la qualitat de tot plegat com a ciutadania i progrés. | ca_CA |
dc.format.extent | 130 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | L’aplicació d’eXeLearning per a la preparació, ampliació i repàs dels exàmens de recuperació als centres d’ESO i Batxillerat. Un cas pràctic per a Almassora i voltants | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809