Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEscrig Collado, Sergi
dc.contributor.otherAguirre Garcia-Carpintero, Arecia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2019-07-31T09:54:51Z
dc.date.available2019-07-31T09:54:51Z
dc.date.issued2019-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183511
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractModalitat 3: Programació i/o planificació curricular Aquest Treball de fi de Màster correspon a una planificació d'una programació didàctica d'Història de 4t d'ESO. Concretament correspon a un trimestre, el tercer. En ell es desenvolupen tres Unitats didàctiques. En elles es desglossaran la metodologia emprada per a aplegar al fi de l'ensenyament-aprenentatge basat per competències. Entre els principals objectius del treball destaquem l'aprenentatge crític dels fets ocorreguts en la història d'Europa contemporània. Emprem una metodologia que combina les classes magistrals explicatives amb activitats per a desenvolupar les competències claus. En el conjunt de classes realitzades al llarg del curs els alumnes incrementaran molts dels valors necessaris per a viure en societat com ara valors democràtics, cívics i socials. Tots ells desenvolupats en activitats individuals i col·lectives per a fomentar aquests dos aspectes tan importants en la vida.ca_CA
dc.description.abstractModality 3: Programming and / or curricular planning This Master's Degree Project corresponds to the planning of a 4th ESO Teaching Program. Specifically it corresponds to the third term. Three didactic units are developed in it. In them, we will break down the methodology used for getting our students to attain the key competences. Among the main objectives of the work we emphasize the critical learning of the events that took place in the history of contemporary Europe. We use a methodology that combines the lecture with activities to develop the key competences. In the set of classes throughout the course, students will increase many of the values necessary to live in society, such as democratic, civic and social values. All of them developed in individual and collective activities to promote these two aspects that are so important in life.ca_CA
dc.format.extent64 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectAvaluacióca_CA
dc.subjectcompetènciesca_CA
dc.subjectensenyança-aprenentatgeca_CA
dc.subjecthistòriaca_CA
dc.subjectEvaluationca_CA
dc.subjectcompetenciesca_CA
dc.subjectteaching-learningca_CA
dc.subjecthistoryca_CA
dc.titleProgramació Didàctica Història i Geografia 4º ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem