Les que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènere
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Les que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènereAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ferrete Sarria, Carmen; Universitat Jaume I. Departament de Filosofia i SociologiaFecha de publicación
2019-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular.
El present Treball fi de màster correspon a l’elaboració d’una programació
didàctica orientada a l’assignatura d’Història en 4t de l’ESO. Aquesta es compon de ... [+]
Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular.
El present Treball fi de màster correspon a l’elaboració d’una programació
didàctica orientada a l’assignatura d’Història en 4t de l’ESO. Aquesta es compon de 15
unitats didàctiques, on es desenvoluparan 4 del total en l’apartat Annexos.
El fil conductor d’aquesta programació serà la història de gènere i la
implementació d’aquesta perspectiva dins de les aules de Secundària.
La metodologia emprada per a dur a terme aquesta programació correspondrà a
l’aprenentatge cooperatiu mitjançant el qual hem desenvolupat totes les activitats
realitzades al llarg de les unitats didàctiques. El meu objectiu és que l’alumnat assolisca
de forma activa i motivadora els conceptes, continguts i competències claus.
Aquesta programació es realitzarà sempre tenint present i treballant en l’aula
conceptes com són ‘educació en valors, la igualtat, la no discriminació i la tolerància. [-]
Mode 3: Planning and programming curriculum.
This master’s degree final project is the development of didactic programme
focusing on the subject of history in 4th year. This programming has 15 didactic units,
where ... [+]
Mode 3: Planning and programming curriculum.
This master’s degree final project is the development of didactic programme
focusing on the subject of history in 4th year. This programming has 15 didactic units,
where 4 units will be developed in the section annexes.
The theme of this programming will be the history of gender and the
implementation of this perspective in the high school.
The methodology used in this programming is cooperative learning, with wich I
have developed the activities carried out in the didactic units. My goals are for students
to learn key concepts, content and competencies in a motivating way.
This programming will always works in the classroom concepts such as:
education in values, equality, non- discrimination and tolerance. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ensenyament | aprenentatge | metodologia cooperativa | dones | gènere | història | teaching and learning | cooperative methodology | women | gender | history
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess