Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBarreda Beltrán, Alejandro
dc.contributor.otherSoriano Martí, Francisco Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2019-07-31T09:27:34Z
dc.date.available2019-07-31T09:27:34Z
dc.date.issued2019-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183492
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEn les properes pàgines d’aquest document es plasma un Treball de Fi de Màster emmarcat en el màster de Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes, concretament en l’especialitat de Geografia i Història. Entre les diferents modalitats plantejades per aquest màster, s’ha acollit a la de planificació i/o programació curricular. Més específicament, es tracta d’una programació didàctica preparada per a l’assignatura de Geografia i Història de segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria. La conformen tretze unitats didàctiques diferents, on s’aborden tant continguts d’història i història de l’art com de geografia. D’aquesta manera, engloba la totalitat del currículum educatiu prescrit legalment per a aquest nivell educatiu. En conseqüència, l’elaboració dels continguts s’ha guiat per les línies mestres expressades en la legislació. Per tant, s’exposaran la justificació, la contextualització, els objectius, les competències, els continguts, el cronograma, les unitats didàctiques, les especificacions metodològiques, l’avaluació, les mesures d’atenció a la diversitat, els elements transversals i l’autoavaluació docent. Entre els objectius principals d’aquesta programació figuren el tractament simultani de les diferents disciplines, l’especial posada en valor del patrimoni historicoartístic i una alternança equilibrada entre diferents metodologies i procediments, que permeten tant l’adquisició de coneixements sobre Història i Geografia com el desenvolupament d’habilitats i actituds a una escala més ampla. L’horitzó és un alumnat més competent que siga capaç d’aprofitar els seus sabers en el seu desenvolupament social, intel·lectual i ciutadà.ca_CA
dc.format.extent71 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleExplicant el passat i el present Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n de l’ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem