Mostrar el registro sencillo del ítem
Explicant el passat i el present Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n de l’ESO
dc.contributor.author | Barreda Beltrán, Alejandro | |
dc.contributor.other | Soriano Martí, Francisco Javier | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T09:27:34Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T09:27:34Z | |
dc.date.issued | 2019-07-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183492 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | En les properes pàgines d’aquest document es plasma un Treball de Fi de Màster emmarcat en el màster de Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes, concretament en l’especialitat de Geografia i Història. Entre les diferents modalitats plantejades per aquest màster, s’ha acollit a la de planificació i/o programació curricular. Més específicament, es tracta d’una programació didàctica preparada per a l’assignatura de Geografia i Història de segon curs de l’Educació Secundària Obligatòria. La conformen tretze unitats didàctiques diferents, on s’aborden tant continguts d’història i història de l’art com de geografia. D’aquesta manera, engloba la totalitat del currículum educatiu prescrit legalment per a aquest nivell educatiu. En conseqüència, l’elaboració dels continguts s’ha guiat per les línies mestres expressades en la legislació. Per tant, s’exposaran la justificació, la contextualització, els objectius, les competències, els continguts, el cronograma, les unitats didàctiques, les especificacions metodològiques, l’avaluació, les mesures d’atenció a la diversitat, els elements transversals i l’autoavaluació docent. Entre els objectius principals d’aquesta programació figuren el tractament simultani de les diferents disciplines, l’especial posada en valor del patrimoni historicoartístic i una alternança equilibrada entre diferents metodologies i procediments, que permeten tant l’adquisició de coneixements sobre Història i Geografia com el desenvolupament d’habilitats i actituds a una escala més ampla. L’horitzó és un alumnat més competent que siga capaç d’aprofitar els seus sabers en el seu desenvolupament social, intel·lectual i ciutadà. | ca_CA |
dc.format.extent | 71 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Explicant el passat i el present Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n de l’ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809