Ensenyar i aprendre a l´Edat Mitjana
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/1136
comunitat-uji-handle4:10234/183198
REVISTESMetadatos
Título
Ensenyar i aprendre a l´Edat MitjanaAutoría
Fecha de publicación
2019Editor
Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art; Publicacions de la Universitat Jaume IISSN
1132-9823; 2340-4809Cita bibliográfica
APARICI MARTÍ, Joaquín. Ensenyar i aprendre a l'Edat Mitjana. Millars: Espai i Història, 2019, no 46, p. 9-15.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionResumen
L’educació és un tema molt complex i amb molts matisos. Si ho és en l’actualitat, no cal dubtar de com devia ser durant l’edat mitjana. A grans trets podem indicar que, històricament, l’educació respon al context ... [+]
L’educació és un tema molt complex i amb molts matisos. Si ho és en l’actualitat, no cal dubtar de com devia ser durant l’edat mitjana. A grans trets podem indicar que, històricament, l’educació respon al context social, econòmic i polític de cada un dels moments, per la qual cosa el model educatiu varia de forma constant supeditat a l’evolució del propi context. A més, a l’hora d’iniciar el procés de formació, el punt d’inserció social de la família, la disponibilitat de recursos i contactes ofereix un ventall d’oportunitats molt diferent a cadascú, segons des d’on es parteix. Cada lector, abans de continuar llegint, pot fer un repàs mental seguint el temps viscut i el temps percebut (com deia Hannoun, des del jo fins als avis, és a dir, una generació) per veure com el canvi de context pot haver influit sobre el seu propi procés d’ensenyament-aprenentatge, o dels seus familiars més directes. [-]
Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess