Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorNotari Gil, Beatriz
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-05-20T11:41:39Z
dc.date.available2019-05-20T11:41:39Z
dc.date.issued2019-03-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/182533
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Màster s’utilitza la modalitat 1 de millora educativa en l’àmbit del pràcticum i seguint la metodologia d’investigació-acció sobre la pròpia pràctica en el pràcticum per a implementar un pla d’acció en una determinada àrea de millora. En primer lloc, s’identifica una àrea de millora durant el període d’observació i es busquen propostes d’actuació. A continuació, s’implementa una de les propostes i es posa en marxa durant el pràcticum. Finalment, s’analitzen les dades recollides i es reflexiona sobre aquestes per fer noves propostes de millora. En concret, el projecte s’ha desenvolupat durant el pràcticum del Màster de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en el col·legi Illes Columbretes de Borriana. Es treballa amb el desinterés que tenen els alumnes d’ESO per l’assignatura de Física i Química, i per a donar resposta a aquest problema es proposa un canvi amb el procés d’ensenyament-aprenentatge. En aquest treball es pretén demostrar que si es canvien les metodologies tradicionals d’ensenyament, en les que el professor parla i els alumnes escolten, per unes altres més actives s’augmenta l'interés dels alumnes per l´assignatura de Física i Química, i per tant, es podria reduir el fracàs escolar. En aquest TFM s’han utilitzat diferents instruments, com ara, enquestes i l’observació per a poder verificar si les noves metodologies de treball utilitzades han millorat el procés d’ensenyament-aprenentatge i si ha augmentat el nivell d'interés per l’assignatura de Física i Química. Per a recollir els resultats de l’aplicació de la millora educativa s’han fixat una sèrie d’indicadors per saber si hem pogut aconseguir els objectius proposats. En finalitzar el treball els resultats obtinguts han sigut satisfactoris, ja que he aconseguit que els alumnes siguen més participatius i ha augmentat el nivell d'interés per l’assignatura de Física i Químicaca_CA
dc.format.extent52 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMillora de l’aprenentatge de l’assignatura de Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem