La importància de la marca personal del periodista
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/28809
comunitat-uji-handle4:10234/181178
REVISTESMetadades
Títol
La importància de la marca personal del periodistaAutoria
Data de publicació
2019Editor
AdComunica, Asociación para el desarrollo de la comunicación; Universitat Jaume I. Departamento de Ciencias de la ComunicaciónISSN
2174-0992; 2254-2728Cita bibliogràfica
GORDILLO, Saul. La importància de la marca personal del periodista. adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2019, no 17, p. 211-213Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articlePublicat a
adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2019, no 17Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: