Show simple item record

dc.contributor.authorForcano Alegre, Raquel
dc.contributor.otherSafont Jordà, María Pilar
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2019-02-05T15:59:38Z
dc.date.available2019-02-05T15:59:38Z
dc.date.issued2018-10-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180706
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingües. Codi: SAY031. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.format.extent51 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Ensenyament i Adquisició de la Llengua Anglesa en Contextos Multilingüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Enseñanza y Adquisición de la Lengua Inglesa en Contextos Multilingüesca_CA
dc.subjectUniversity Master's Degree in English Language Teaching and Acquisition in Multilingual Contextsca_CA
dc.titleMonolingual students' motivation towards a second language: speaking tasks in primary classroomsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record